۰

برگزاری ویژه برنامه‌های جشن آغاز امامت و ولايت امام زمان(عج) در خاش + تصاوير

رييس اداره تبليغات اسلامي شهرستان خاش از برگزاری ویژه برنامه‌های جشن آغاز امامت و ولايت حضرت ولي عصر(عج) در اين شهرستان خبر داد.
برگزاری ویژه برنامه‌های جشن آغاز امامت و ولايت امام زمان(عج) در خاش + تصاوير
حجت الاسلام اكبر نيري در حاشيه برگزاري ويژه برنامه هاي آغاز و امامت و ولایت حضرت ولی‌عصر (عج) در شهرستان خاش، در گفت و گو با خبرنگار تفتان ما اظهار كرد: عشق به ائمه اطهار(ع) و حفظ اسلام و آزادي خواهي مسلمانان در سراسر جهان گسترش پيدا كرده و مااكنون شاهد بيداري اسلامي در نقاط مختلف دنيا هستيم كه اين ها همه نشات كرفته از نهضت مهدويت است.
 
وي تصريح كرد: ايمان استوار به مسئله امامت و ولايت امام زمان(عج) از مهعمترين ويژگي هاي هر مومن است و آروزي فرارسيدن روزگار رهاي مستضعفان از چنگال ظالمان و پايان دوران ظلم و ستم در بردارنده تمامي مباني اعتقادي به دين مبين اسلام است كه بايد مسلمانان براي فرج آقا امام زمان(عج) بسيار دعا كنند.
 
حجت الاسلام نيري بيان كرد: اشاعه فرهنگ مهدوي، ترفندهاي شوم دشمنان اسلام را هميشه خنثي و نقش برآب مي كنند و ما هميشه به بركت اين فرهنگ عظيم شاهد گسترش دين مبين اسلام در سراسر گيتي هستيم.
 
وي خاطرنشان كرد: همچنين هرساله همزمان با فرارسیدن نهم ربیع‌الاول سالروز آغاز امامت امام زمان(عج)، ویژه برنامه‌ها و جشن‌های باشکوهی در شهرستان خاش برگزار مي شود كه تاکنون مردم متدین اين شهرستان با استقبال خوب از این مراسم، ولایتمداری خود را به نمایش می گذارند.
 
رييس اداره تبليغات اسلامي شهرستان خاش اظهار كرد: برگزاري مراسم دعاي ندبه در مسجد المهدي(عج) همراه با صرف صبحانه، برگزاري ويژه برنامه جشن و توزيع شيريني و مولودي خواني در نمازجمعه و برپايي نمايشگاه كتاب مهدويت از جمله اين برنامه ها بود و امیدواریم که با برگزاری اين برنامه‌های زيبا و تأثيرگذار شاهد كاهش افراط و تفريط و گسترش سبک زندگی مهدوی در زندگی منتظران ظهور باشیم.
 

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.

 
انتهاي پيام/
جمعه ۱۹ آذر ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۴۷
کد مطلب: 435577
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *