۰

فعالیت بیش از 4000 استاد در جامعة‌المصطفی العالمیه

معاون آموزش جامعة‌المصطفی العالمیه از فعالیت بیش از 4 هزار استاد در این مرکز خبر داد.
به گزارش سرویس مذهبي تفتان ما، به نقل از روابط عمومی جامعة‌المصطفی العالمیه، حجت‌الاسلام والمسلمین محسن قنبری در بیست و دومین اجلاس سالانه اساتید جامعة‌المصطفی ضمن تبریک ایام ماه مبارک رجب و گرامیداشت روز معلم، اظهار کرد: روز معلم را به عنوان روز پاسداشت مجاهدت‌های علمی و معنوی به همه اساتید تبریک عرض کرده، باید قدردانشان و منزلت جایگاه اساتید باشیم.
وی با بیان اینکه اجلاس سالانه اساتید با هدف تکریم مقام معنوی استاد برگزار می‌شود، گفت: اگر طلاب در عرصه‌های مختلف آموزشی و تربیتی از اساتید متنعم شوند، قطعأ تأثیرگذاری ایشان در سراسر گیتی عمیق‌تر خواهد بود.
معاون آموزش جامعة‌المصطفی با بیان اینکه انتخاب شعارهای سالانه از مهم‌ترین برنامه‌های اجلاس سالانه اساتید این مرکز است، ابراز کرد:  این شعار با رهنمودهایی که مقام معظم رهبری در حوزه‌های مختلف ترسیم کرده و رئیس جامعة‌المصطفی بر آن تأکید دارند، انتخاب می‌شود.
وی ضمن تأکید بر توجه به آینده و چشم‌انداز جامعة‌المصطفی در عرصه‌های مختلف، خاطرنشان کرد: اساتید معزز باید ضمن توجه به ارتقای علمی، معنوی و عملی در مجاهدت‌های اسلامی کوشا بوده، هدف‌گیری مرجعیت علمی را دنبال کنند.
قنبری تکریم اساتید را از مهم‌ترین اهداف برگزاری این اجلاس عنوان کرد و ابراز کرد: این حضور انرژی‌بخش تمام تلاش گران عرصه آموزش و تربیت است.
وی با بیان اینکه جامعة‌المصطفی مفتخر به بهره‌گیری از بیش از 4 هزار استاد است، اظهار کرد: بیش از 2 هزار و 400 نفر از این عزیزان را استاد همکار و حق و تدریس، 360 نفر استاد شاغل به تدریس در مراکز و مؤسسات المصطفی در داخل ایران و نیز 968 استاد در 43 کشور جهان به زبان‌های مختلف مشغول ارائه مباحث علمی و تربیتی هستند.
وی انقلابی ماندن حوزه‌های علمیه و اساتید را از مهم‌ترین تأکیدات رهبری در عرصه‌های حوزوی دانست و  اظهار کرد: این مهم مورد تأکید اجلاس اساتید جامعة‌المصطفی است.
قنبری در پایان با تأکید بر اینکه باید همواره تلاش کنیم تا آموزش‌ها را تربیت مدار ارائه کنیم، خاطرنشان کرد: بدون تربیت و اخلاق، آموزش موفقی نخواهیم داشت و آموزش تربیت مدار از رسالت‌های جامعة‌المصطفی است که باید مورد توجه قرار گیرد.
انتهای پیام/
شنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۲۹
کد مطلب: 431694
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *