۰

چرا پرسپولیسی شدن بیرانوند ممکن نیست؟

بیرانوند در پایان فصل به هیچ وجه بازیکن آزاد نیست و اگر پرسپولیسی‌ها خواهان جذب وی باشند، باید دوباره از اول مراحل مختلف مذاکره با باشگاه و خود این بازیکن را طی کنند.
به گزارش سرویس ورزشي تفتان ما، فضای حاکم بر اطراف باشگاه پرسپولیس طوری است که انگار همه حضور بیرانوند در این تیم برای لیگ شانزدهم را قطعی می‌دانند. در حقیقت این دروازه‌بان قرار بود بین دو نیم‌فصل سرخپوش شود که به دلیل مخالفت باشگاه نفت و رقم بالایی که برای رضایتنامه وی خواسته بودند، چنین اتفاقی رخ نداد. حالا تصور عمومی بر این است که با پایان فصل مشکلی برای حضور این گلر در جمع قرمزها وجود ندارد و او می‌تواند آزادانه پرسپولیسی شود،
در حالی که چنین تصوری صحیح نیست. آنچه فراموش شده، این است که درست در پنجره نقل و انتقالات زمستانی و همان زمانی که همه منتظر پرسپولیسی شدن بیرانوند بودند، این دروازه‌بان ملی‌پوش در هیات فوتبال استان تهران حاضر شد و قراردادش با نفت را تا پایان لیگ شانزدهم تمدید کرد! اینطور به نظر می‌رسد که طرفین قبلا پیش‌قراردادی به امضا رسانده بودند و انتظار می‌کشیدند تا با باز شدن پنجره ثبت قراردادها، آن را رسمی کنند.
این اتفاق روز 16دی94 رخ داد و با تایید رییس کمیته نقل و انتقالات سازمان لیگ هم همراه شد. به این ترتیب بیرانوند در پایان فصل به هیچ وجه بازیکن آزاد نیست و اگر پرسپولیسی‌ها خواهان جذب وی باشند، باید دوباره از اول مراحل مختلف مذاکره با باشگاه و خود این بازیکن را طی کنند. به این ترتیب شاید گزینه بهتر و کم‌دردسرتر این باشد که پرسپولیسی‌ها از همین حالا روی جذب یک دروازه‌بان دیگر تمرکز کنند؛ کسی که با باشگاهش قرارداد نداشته باشد و بتواند یه میل خودش سرخپوش شود.
انتهای پیام/ راه دانا
سه شنبه ۱۴ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۳۰
کد مطلب: 431952
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *