۰

قتل یک زن در رباط کریم/ دستگیری قاتل کمتر از دو روز

فرمانده انتظامی شهرستان رباط کریم از دستگیری قاتل فراری در کمتر در کمتر از دو روز خبر داد.
به گزارش سرویس اجتماعي  تفتان ما، سرهنگ فرامرز عبدالله زاده پاشاکی، فرمانده انتظامی شهرستان رباط کریم در گفت وگو با خبرنگار سرویس اجتماعی رباط نیوز، اظهار کرد: مآموران کلانتری ۱۱ مرکزی در پی مراجعه مبنی بر اینکه روز گذشته توسط یکی از اقوام خود، همسرش مورد تهدید قرار گرفته، موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.
وی افزود: در بررسی و تحقیق به عمل آمده از خانواده و اهالی محل مشخص شد مصدوم با فردی به نام « ح.ج» که از اقوام آنها می باشد اختلاف خانوادگی داشته و او را مصدوم و از محل متواری شده است.
پاشاکی ادامه داد: متهم فراری با تماسهایی که از طریق تلفن همگانی با خانواده شاکی داشته آنها را تهدید به قتل و حتی آتش کشیدن منزل کرده که در این خصوص مأموران پلیس آگاهی با تشکیل یک تیم عملیاتی نقاط دقیق تماس وی را در یکی از مناطق جنوبی تهران شناسایی و متهم به محض تماس مجدد با خانواده شاکی، سریعا دستگیر و جهت بررسی و بازجویی به پلیس آگاهی انتقال یافت.
این مقام انتظامی تصریح کرد: متهم دستگیر شده دربازجویی های پلیسی به جرم خود اعتراف و در ادامه اذعان داشته که چند ماه گذشته به دلیل رفتارهای زننده دختر مقتول به مقتول و خانواده اش تذکر دادم و وی کار بنده را دخالت در زندگی شخصی خود تلقی کردو به همین سبب درگیر شده و با شکایت آنها محکوم و راهی زندان شدم.
وی ادامه داد: پس از آزادی مجددا با او درگیر شده و او را مصدوم کرم و از محل متواری شدم.
سرهنگ پاشاکی خاطرنشان کرد: فرد مصدوم شده که جهت مداوا به یکی از بیمارستانهای تهران بزرگ منتقل شده بود پس از چند روز به دلیل جراحت بسیار فوت شده و قاتل نیز دستگیر شد و پس از تشکیل پرونده قضایی و گذراندن مراحل قانونی روانه زندان شد.
انتهای پیام/
چهارشنبه ۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۰۷:۲۸
کد مطلب: 432000
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *