۰

دو قاتل در خاش به مقامات قضایی تحویل داده شدند

رئیس شورای اسلامی شهرستان خاش و مدیر دفتر بازرسی دادسرا این شهرستان گفت: دو قاتل مربوط به يك قتل طائفه ای (بهادرزهی و حیدرزهی) امروز با هماهنگی فرماندار و پیگیری مدیر دفتر بازپرسی دادسرای عمومی و انقلاب رئیس شورای اسلامی شهرستان خاش تحویل مقامات قضایی گردیدند.
دو قاتل در خاش به مقامات قضایی تحویل داده شدند
میرمراد مارندگانی در گفت و گو با خبرنگار تفتان ما اظهار کرد: به دنبال وقوع یک درگیری بین جوانان 2 طایفه در بخش ایرندگان خاش در چند مدت قبل یک نفر با هویت "ا.ا" به قتل رسید.
 
وی تصریح کرد: هدف از این اقدام را کاهش دادن اختلافات قومی و پیشگیری از هرگونه درگیری و وارد شدن خسارت به مردم عنوان کرد.
 
مارندگانی گفت: خوشبختانه با رایزنی ها و پیگیری های صورت گرفته، قاتل با هویت "ی.ا"  به دادگاه و قانون تحویل داده شد که با این اقدام از اختلافات بعدی جلوگیری کردند.
 
وی ادامه داد:  باید افراد در صورت اختلاف و درگیری به قانون مراجعه کنند و از تسویه حساب شخصی خودداری کنند.
 
مدیر دفتر بازرسی دادسرا شهرستان خاش گفت: پایبندی به قانون و حضور در محاکم قضایی قطعا آسیب ها را از جامعه دور می کند و همه ما باید تابع قانون باشیم و در اینگونه موارد آرامش خود را حفظ کرده و با محور قرار دادن قانون از اقدامات نسنجیده خودداری کنیم.
 
وی از تلاشها و اقدامات و حمایت های فرماندار و اعضای شورای تامین و همکاری علما و معتمدان و بزرگان برای حل و فصل اختلافات و برقراری صلح و سازش در جامعه تشکر کرد.
 
مارندگانی افزود: همکاری اقشار مختلف مردم با مقامات قضایی و امنیتی و نظامی و انتظامی برای تامین امنیت و مقابله با هرگونه درگیری و اختلاف اجتناب ناپذیر است.
 
* مردم بجای تسویه حساب های شخصی به قانون مراجعه کنند
فرماندار خاش نیز در گفت و گو با خبرنگار تفتان ما  اظهار داشت: باید از زحمات "میرمراد مارندگانی"، رئیس شورای شهرستان خاش جهت تحویل دادن قاتل تشکر کرد.
 
محمداکبر چاکرزهی افزود: تلاش آقای مارندگانی را برای ایجاد فرهنگ عدم حمایت از خاطیان توسط بزرگان طوایف قابل  ستایش است. همچنین خانواده مقتول را به آرامش دعوت می‌کنم و از آنها درخواست دارم به دستگاه قضایی جهت رسیدگی به پرونده اعتماد کنند.
 
همچنین حدود دو ماه قبل نيز  میر مراد مارندگاني يك قاتل كه اقدام به قتل يك نفر از طايفه شهلي بر را کرده  بود  را تحويل مقامات قضايي و انتظامي داده است.
 
انتهای پیام/
سه شنبه ۷ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۳۸
کد مطلب: 441057
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *