۰

تاج رییس همزمان فدراسیون فوتبال و سازمان لیگ

پس از انتخاب مهدی تاج به عنوان رییس جدید فدراسیون فوتبال و انتخاب نشدن اسلامیان به عنوان نایب رییس دوم (رییس سازمان لیگ)، بنابراین تا انتخاب سرپرست برای سازمان لیگ تاج همچنان به عنوان رییس این سازمان باقی می ماند.
به گزارش سرویس ورزشي تفتان ما، مجمع انتخاباتی فدراسیون فوتبال در حالی برگزار شد که مهدی تاج با اخذ ٥٠ رای به عنوان رییس جدید فدراسیون فوتبال شناخته شد، کفاشیان نیز به عنوان نایب رییس اول ٦٤ رای را بدست اورد اما محمود اسلامیان با کسب ٣٥ رای نتوانست سمت نایب رییس دوم را به خود اختصاص دهد.
با توجه به اینکه نایب رییس دوم مسئولیت ریاست سازمان لیگ را بر عهده می گیرد، بنابراین تا مجمع بعدی فدراسیون فوتبال و پیشنهاد فرد جدید توسط تاج، رییس سازمان لیگ انتخاب نخواهد شد و تا آن زمان باید با تعیین سرپرست اداره شود.
اما نکته جالب توجه اینکه قرار بود سرپرست سازمان لیگ در جلسه شنبه عصر هیئت رییسه مشخص شود که این اتفاق رخ نداد و تا جلسه بعدی هیئت رییسه نیز تعیین نخواهد شد، هرچند پیشنهاد سرپرست بر عهده ریاست فدراسیون است اما انتصاب قانونی آن باید با نظر مثبت هیئت رییسه انجام شود.
بنابراین تا تعیین سرپرست سازمان لیگ که با تشکیل جلسه هیئت رییسه انجام خواهد شد مهدی تاج به طور همزمان به عنوان رییس فدراسیون فوتبال و رییس سازمان لیگ کار خود را دنبال می کند که اتفاقی نادر در دنیای فوتبال است.
انتهای پیام/ راه دانا
يکشنبه ۱۹ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۰۷
کد مطلب: 432312
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *