۰

مشارکت بیش از ۲۰۰ کتابفروشی در طرح «تابستانه کتاب»

بیش از ۲۰۰ کتابفروشی در طرح «تابستانه کتاب» مشارکت کرده‌اند. این طرح در بازه زمانی یک ماهه از ۱۵ تیر تا ۱۵ مرداد سال جاری در کتابفروشی‌های عضو این طرح اجرا می‌شود.
 مشارکت بیش از ۲۰۰ کتابفروشی در طرح «تابستانه کتاب»
به گزارش سرویس فرهنگي تفتان ما، با گذشت 10 روز از آغاز ثبت نام در طرح «تابستانه کتاب»، 234 کتابفروشی از 28 استان کشور در این طرح ثبت نام کرده اند که کتابفروشی های استان تهران تاکنون بیشترین مشارکت را داشته است.
تاکنون استان‌های تهران با 48 کتابفروشی، اصفهان با 34 کتابفروشی و فارس با 23 کتابفروشی بیشترین مشارکت در طرح«تابستانه کتاب» را از آن خود کرده‌اند. 
مؤسسه خانه کتاب به منظور رونق بخشیدن به بازار کتاب و ترویج کتابخوانی، همزمان با آغاز تابستان،  تسهیلاتی را در قالب یارانه خرید کتاب از طریق کتابفروشی‌های سراسر کشور، مستقیماً به خریداران کتاب پرداخت می‌کند.
در طرح«تابستانه کتاب» کتابفروشی‌هایی که شرایط لازم را دارا باشند، پس از ثبت‌نام در سایت خانه کتاب ketab.ir و تایید، می‌توانند کتاب هایی که با شرایط تعیین شده در این طرح، مطابقت داشته باشند با 20 درصد تخفیف به خریداران بفروشند.
در طرح « تابستانه کتاب» کتاب‌های عمومی از 20 درصد تخفیف و کتاب‌های کودک و نوجوان از 25 درصد تخفیف برخوردار می‌شوند. این طرح در بازه زمانی یک ماهه از 15 تیر تا 15 مرداد سال جاری در کتابفروشی‌های عضو  این طرح اجرا می‌شود.
انتهای پیام/تسنیم
سه شنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۵۸
کد مطلب: 433177
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *