۰

سرتیم حفاظت "سید حسن نصرالله" کیست؟/"آقای سپر" در "تهران" دیده شد؟ + تصاویر

"سیدحسن‌ نصرالله" همواره تحت شدیدترین تدابیر امنیتی اسکورت و محافظت می‎شود.
سرتیم حفاظت "سید حسن نصرالله" کیست؟/"آقای سپر" در "تهران" دیده شد؟ + تصاویر
به گزارش سرویس سياسي تفتان ما،حفاظت از شخصیت ها یک مسئولیت مهم است که به عهده محافظان یا (به اصطلاح غربی ها "بادیگاردها") گذاشته می شود.    حفاظت از برخی شخصیت ها به دلیل ویژگی های منحصر به فردی که در آن مقام وجود دارد کار بسیار سخت و دشواری است و تیم های محافظت در این زمینه باید بسیار هوشیار باشند.    یکی از شخصیت هایی  که حفاظت از آن کار دشواری بوده ؛ "سید حسن نصرالله " دبیر کل حزب الله لبنان است که نشان داده در مقابله و نبرد با ارتش اسرائیل در دو دهه اخیر بسیار جدی است.    
سرتیم حفاظت

  وی در مقابله با تروریست های تکفیری و رژیم صهیونیستی عملکرد بسیار خوبی از خود به جای گذاشته و سالهاست که دستگاه اطلاعات اسرائیل (موساد) به دنبال آن است تا وی را ترور کند.      **سیدحسن‌ نصرالله همواره تحت شدیدترین تدابیر امنیتی اسکورت و محافظت می شود    سیدحسن‌ نصرالله همواره تحت شدیدترین تدابیر امنیتی اسکورت و محافظت می شود و تقریباً تمام سخنرانی‎های وی به صورت ویدیو کنفرانس پخش می‎شود. یکی از محافظان مهم "سید حسن نصرالله"؛  "ابوعلی" است.    سرتیم حفاظت

سرتیم حفاظت
    "ابوعلی جواد" داماد "سید حسن نصرالله" دبیرکل حزب‌الله لبنان بوده و در بین ۱۹ فرمانده ویژه، فرماندهی تمام آنان و محافظان ویژه را برعهده دارد؛ بطوری‌که به وی لقب "سپر سید” داده‌اند.     ابوعلی حاضر است جان خود بدهد تا "سیدحسن نصرالله"  آسیبی نبیند. دبیر کل حزب الله لبنان نیز وی را بسیار دوست دارد و با وجود کم سن بودن او ، "سید حسن نصرالله" به وی اعتماد کامل دارد.   محافظ اول "سیدحسن نصرالله" اصلا نمی‌خندد؛ خوش‌چهره و دارای سیمای کودکانه است. وی بسیار حرفه‌ای آموزش دیده و دوران آموزشی را مدت زیادی در پادگان‌های مخفی پشت‌سر گذاشته است.   داماد دبیرکل حزب‌الله از محبوبیت بالایی نزد مقاومت اسلامی و مردم لبنان قرار دارد و همچنین رسانه‌های رژیم صهیونیستی توجه ویژه ای به وی دارند.   «آقای سپر» لقبی است که به او داده اند؛ زیرا همیشه در کنار "سید حسن نصرالله" دیده می شود. آنقدر به کارش مسلط است که تا زمان حیات او بعید به نظر می رسد کسی بتواند خدشه ای به دبیر کل حزب الله لبنان وارد کند.      **ابوعلی؛ مردی که هرگز نمی خندد   این مرد سری تراشیده و چهره ای کاملا جدی دارد. در مورد او می‌گویند مردی که هیچ گاه نمی‌خندد!بارها گفته شده که رژیم صهیونیستی به شدت به دنبال شکار این محافظ کارکشته است.  
سرتیم حفاظت

سرتیم حفاظت  
این محافظ به قدری مواظب فرمانده و پدر زن خود هست که می‌گویند در مراسم عروسی‌اش با دختر "سید حسن" در حالی که داماد بود اما کارش را انجام داد و اجازه نداد دبیر کل حزب الله از باقلواهای داخل مجلس بخورد زیرا نمی دانست از کجا تهیه شده و به محافظین دیگر دستور داد، آن ها باقلوا تهیه کنند که این زیرکی او برای جمع حاضر بسیار جالب بود.   روزنامه صهیونیستی معاریو در پایگاه اینترنتی خود در گزارشی درباره یگان ویژه حفاظت از "سید حسن نصر الله" دبیرکل حزب الله لبنان نوشته است "واحد نیروهای نخبه، در یگان ویژه امنیتی از جان سید حسن نصر الله محافظت می‌کنند."   به نوشته این روزنامه، "تعداد نیروهای این یگان، به طور کلی بالغ بر 150 نفر است که همه آنها زیر نظر نیروهای امنیت داخلی ویژه این حزب، آموزش های امنیتی و نظامی ویژه ای دیده اند."   معاریو می افزاید: "تعداد اعضای تیم امنیتی شخصی دبیرکل حزب الله، بالغ بر 20 تن از نیروهای کارکشته و وفادار به وی هستند که تحت فرماندهی سرلشکر "ابو علی" جواد فعالیت می کنند و صرفا برای همین کار آموزش دیده اند." بقیه نیروهای عضو یگان ویژه، متشکل از 130 تن از نیروهای امنیت داخلی هستند که در زمان‌هایی که دبیرکل حزب الله در میان مردم حضور می‌یابد به گارد ویژه حفاظتی وی کمک می‌کنند.   این روزنامه در ادامه درباره تلاش‌ها برای ترور سید حسن نصر الله مدعی شد: "نصر الله در سال 2004 از طریق ریختن سم در غذایش هدف سوء قصدی نافرجام قرار گرفت. در جنگ 33 روزه هم تلاش اسرائیل برای ترور وی از طریق حمله هوایی به برجی که در داخل آن زندگی می کرد به شکست انجامید. در آوریل 2006 یک شبکه تروریستی که برای ترور او با استفاده از موشک لاو برنامه ریزی کرده بودند تا در اثنای حضورش در یک مراسم در محله حاره حریک در حومه جنوب بیروت خودرو وی هدف قرار گیرد، لو رفتند. در 30 ژوئیه 2011، یک انفجار در ساختمانی مسکونی در حومه جنوب بیروت رخ داد که گفته می شد هدف از آن ترور نصر الله بود. یک ماه بعد هم خودرویی بمب گذاری شده در نزدیکی تالار شهدا، که نصر الله در آن در حال سخنرانی به مناسبت هفتمین سالگرد جنگ 33 روزه بود، منفجر شد.   به ادعای معاریو از جمله تیم حفاظتی دبیر کل حزب الله،  "خلیل حرب"، مشاور امور اطلاعات تا سال 2012، "وفیق صفا"، رئیس امنیت مرکزی، "ابو علی جواد"، داماد نصرالله و محافظ اول وی، "صفی الدین"، رئیس شورای اجرایی حزب‌الله و "حسین الخلیل"، برادرزاده و جانشین "صفی‌الدین" هستند.    اما در روزهای گذشته برخی مدعی شده اند که "ابوعلی” محافظ شخصی "سید حسن نصرالله” دبیرکل حزب الله لبنان، بادیگارد "روحانی” رییس جمهوری ایران در روز قدس بود. این موضوع در 72 ساعت اخیر به شدت در فضای مجازی دست به دست شده و صحت و سقم آن تائید یا تکذیب نشده است ، اما با توجه به تصاویری که سایت ریاست جمهوری از حضور روحانی در راهپیمایی روز جهانی قدس منتشر کرده، ادعای رسانه ها در اینباره قابل قبول نیست.    
سرتیم حفاظت


سرتیم حفاظت
    سرتیم حفاظت
گزارش از محمد زرچینی 


انتهای پیام/خبرگزاری جوان
سه شنبه ۱۵ تير ۱۳۹۵ ساعت ۱۳:۲۷
کد مطلب: 433869
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *