۰

رد ادعای دبیر جایزه «مهرگان ادب» درباره شکل‌گیری جایزه «شهید غنی‌پور»

در پی ادعای دبیر جایزه ادبی مهرگان ادب مبنی بر تشکیل جایزه شهید حبیب غنی‌پور در دفتر کار وی، مسئول جایزه غنی‌پور این ادعا را رد کرد.
رد ادعای دبیر جایزه «مهرگان ادب» درباره شکل‌گیری جایزه «شهید غنی‌پور»
به گزارش سرویس فرهنگی تفتان ما،چندی پیش نشست تخصصی جوایز ادبی خصوصی به همت پژوهشگاه فرهنگ و هنر با حضور علیرضا زرگر دبیر جایزه ادبی مهرگان ادب، جهانگیر هدایت دبیر جایزه ادبی صادق هدایت،‌سعید طباطبایی دبیر جایزه محمود استاد محمد و آیت دولتشاه دبیر جایزه ادبی هفت اقلیم برگزار شد.
در این نشست علیرضا زرگر دبیر جایزه ادبی مهرگان ادب مدعی شده بود که نطفه ابتدایی جایزه شهید غنی‌پور در دفتر وی شکل گرفته است. وی در این باره مدعی شده بود: بعد از دو سال از شکل‌گیری جایزه مهرگان بچه‌های مسجد جوادالائمه به دفتر من آمدند و نطفه جایزه شهید حبیب غنی‌پور در دفتر من شکل گرفت.»
«محمد ناصری» دبیر جشنواره شهید غنی‌پور که از پایه‌گذران این این جشنواره شمرده می‌شود  با رد این ادعا پیرامون جشنواره شهید حبیب غنی پور اظهار داشت: اینکه افرادی مرتبط با جشنواره رسمی به دفتر ایشان رفته باشند خیر این طور نبوده است. ممکن است با اعضای مسجد جواد الائمه صحبتی شده باشد اما با مسئولان جشنواره خیر.
ناصری همچنین ملاقات شخصی را با دبیر جایزه ادبی مهرگان ادب رد کرد و گفت: هرگز ملاقاتی صورت نگرفته است.
انتهای پیام/
 
چهارشنبه ۳۱ شهريور ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۰۱
کد مطلب: 434812
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *