۰
سردار اشراق؛

1100 شهر کشور فاقد حتی یک نیروی راهنمایی و رانندگی/تصادفات جاده ای در بازه زمانی 10 ساله،41 درصد کاهش داشته است

معاون حقوقی و امور مجلس نیروی انتظامی با بیان اینکه در سطح کشور 120 شهر فاقد پلیس راه هستند، گفت: همچنین ما در کشور یک هزار و 100 شهر داریم که یک نیروی راهنمایی و رانندگی در آن شهر نیست.
1100 شهر کشور فاقد حتی یک نیروی راهنمایی و رانندگی/تصادفات جاده ای در بازه زمانی 10 ساله،41 درصد کاهش داشته است
به گزارش سرویس اجتماعی تفتان ما «سردار اشراق» در جلسه شورای فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان تویسرکان گفت: ایجاد امنیت یکی از مهمترین اولویت های نظام است و این مطلب جز با همکاری و تعامل تمامی دستگاه ها حاصل نمی شود، چرا که اگر به طور مثال خللی در یک حوزه اقتصادی رخ دهد و توجهی به آن نشود بی تردید جامعه را تحت تأثیر خود قرار می دهد، به همین منظور همدلی، همکاری و تعامل تمامی دستگاه ها یک ضرورت است.
وی اظهار کرد: امنیت پایدار بدون همراهی و اعتماد مردم که سرمایه های نظام هستند تحقق پیدا نمی کند و این اعتماد مردم به نیروی انتظامی است که راه حفظ و توسعه امنیتی کشور را هموار می سازد.
معاون حقوقی و امور مجلس نیروی انتظامی با بیان اینکه در سطح کشور 120 شهر فاقد پلیس راه هستند، افزود: همچنین ما در کشور یک هزار و 100 شهر داریم که یک نیروی راهنمایی و رانندگی در آن شهر نیست، یکی از این شهرها، شهر سرکان است که امروز کلنگ پاسگاه پلیس راهور آن به زمین زده شد.
اشراق در ادامه با اشاره اجرای طرح مدیریت کیفیت ناجا(مکنا) به عنوان یکی از برنامه های در دست اقدام ناجا، تصریح کرد: زیباسازی و بهسازی محل خدمت نیروی های انتظامی در راستای ایجاد فضایی خوشایند برای کارکنان و مردم در دستور کار ما قرار دارد و در اجرای این طرح قرار بر این است تا از ظرفیت های محلی استفاده شود.
وی همچنین تأکید کرد: در برنامه ششم توسعه به دنبال تأمین نیروی انتظامی و استقرار دوربین های پالایش تصویری بیشتر در معابر اصلی درون شهری و جاده های اصلی برای کاهش تصادفات رانندگی هستیم.
معاون حقوقی و امور مجلس نیروی انتظامی با اشاره به اینکه دوربین های پالایش تصویر در کنترل جاده ها بسیار مؤثر بوده است، گفت: با وجود آنکه  311 درصد تعداد خودروها در بازه زمانی 84 تا 94 افزایش داشته است، اما خوشبختانه با کاهش تصادفات منجر به فوت روبرو بودیم به طوری که در سال 84، 27 هزار و 600 نفر در تصادفات جاده ای جان باختند در حالی که در سال 94  تعداد جان باختگان 16 هزار و 500 نفر بود.
اشراق تصریح کرد: با این وجود، این همه فوتی برای کشور صدمات و آسیب های جبران ناپذیری وارد می کند و نیاز است با اجرای دقیق قانون و بهره مندی از تجهیزات مناسب، این آمار را هم کاهش دهیم.
به گزارش رودآور، سردار اشراق امروز ششم آبان ماه سال 95 برای کلنگ زنی دو پروژه عمرانی نیروی انتظامی تویسرکان در این شهرستان حضور یافت و کلنگ کلانتری 13 سرابی و پاسگاه راهور شهر سرکان توسط وی به زمین زده شد.
 
انتهای پیام/رود اور
شنبه ۸ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۱:۴۰
کد مطلب: 435090
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *