۰
آقای معاون وزیر بهداشت لطفا به بیمارستانها هم سری بزنید؛

نبض بیمارستانهای بروجرد کُند می زند/ بیماران همچنان در راهروی بیمارستان بستری می شوند

روز پنج شنبه 13 آبان معاون وزیر بهداشت برای افتتاح پروژه های خیر ساز به بروجرد سفر می کند، بهتر است در این سفر معاون وزیر بهداشت به بیمارستانها هم سری بزند تا از نزدیک مشاهده کند بیماران در راهروی بیمارستان بستری می شوند و نبض بیمارستانهای بروجرد ضعیف و هر روز کُند تر می زند.
نبض بیمارستانهای بروجرد کُند می زند/ بیماران همچنان در راهروی بیمارستان بستری می شوند
به گزارش سرویس اجتماعي  تفتان ما،مدتهاست حال و روز بیمارستان های بروجرد خوب نیست، هر روز کمبود فضای فیزیکی بیشتر مشاهده می شود و با توجه به جمعیت حدود 400 هزار نفری این شهر تنها دو بیمارستان وجود دارد که هر یک از این بیمارستانها فرسوده شده و یک قرن از ساخت آنها می گذرد و آرام آرام به یک اثر تاریخی تبدیل می شوند.
 
 بیمارانی که بیمارستان های بروجرد مراجعه می کنند بعد از تشخیص پزشک برای بستری شدن در بیمارستان باید ساعتها و شاید روزها منتظر بمانند تا تختی در بخش مورد نظر خالی شد و این فرد بیمار جابجا شود و مراحل درمان را طی کند.
Image result for ‫بستری بیماران در راهروی بیمارستان‬‎
وقتی بیماران به بیمارستان مراجعه می کنند یعنی برای درمان درد خود مراجعه کرده و می خواهند در فضایی تحت درمان باشند که آرامش وجود داشته باشد اما آنقدر کمبود فضای فیزیکی در بیمارستان های بروجرد مشهود است که بیماران در راهروی بیمارستان هم بستری می شوند، قطعا آرامشی برای بیماران در کار نیست.
 
 گرچه تا کنون بارها و بارها از کمبود فضای فیزیکی در بیمارستان های بروجرد گفته شده اما این موضوع به یک امر بسیار عادی تبدیل شده و تلاش و همتی برای رفع این مشکل وجود ندارد.
Image result for ‫بستری بیماران در راهروی بیمارستان‬‎
این در حالیست که بیمارستان آیت اله بروجردی(ره) واقع در شهرک اندیشه حدود 10 سال پیش کلنگ زنی شد و هم اکنون 80 درصد پیشرفت فیزیکی دارد و دو هفته یکبار مسئولین دور هم جمع شده و از بیمارستان بازدید می کنند و جالب است که هر بار از وضعیت پیشرفت هم ناراضی هستند اما کار به همین صورت پیش می رود.
 
 قرار است این بیمارستانی که به گفته مسئولین کیفیت لازم در ساخت را ندارد و برخی از قسمت های بیمارستان استاندارد نیست ، اسفند امسال وارد چرخه درمان شود که باید منتظر ماند و دید که اسفند هم در یک چشم به هم زدن می رسد و نتیجه بیمارستان چه می شود.
 
 ازدحام بیماران و کمبود تخت در بیمارستان های بروجرد به حدی است که بیماران در هنگام مراجعه به بیمارستانها درد اصلی شان یادشان می رود و برای خرج از بیمارستان و از فضای نامناسب فضا لحظه شماری می کنند.
 
 بسیاری از بیماران بد حال و اورژانسی باید ساعتها برای تخت خالی در بخش انواع سر و صدا را تحمل کنند که به نظر می رسد حالشان پریشان تر از قبل شود.
Image result for ‫اینجا کسی به فکر بیماران نیست‬‎
در آن سوی شهر خیرین آستین همت بالا زده و کارهای بزرگی را در شهر انجام می دهند که ساخت اورژانس 77 تخت خوابی امام حسن(ع) یکی از مهمترین پروژه هایی است که خیرین ظرف مدت کمتر از دو سال آن را ساختند و توسط دانشگاه علوم پزشکی تجهیز شد و پنج شنبه 13 آبان افتتاح می شود.
 
 قرار است برای افتتاح پنج پروژه خیر ساز شهرستان بروجرد "ایازی" معاون وزیر بهداشت به بروجرد سفر کند، ای کاش معاون وزیر از بیمارستان های بروجرد بازدید کند و گزارشی را به وزیر بهداشت ارائه دهد، شاید ضرب العجلی برای تکمیل و تجهیز بیمارستان آیت اله بروجردی(ره) در دستور کار قرار بگیرد.
 انتهای پیام/بازتاب بروجرد
دوشنبه ۱۰ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۵۲
کد مطلب: 435148
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *