۰
رئیس دانشگاه پیام نور هشترود:

آمریکا مجسمه استکبار و نماد استبداد و زورگویی است / ملت ایران با حضور گسترده در راهپیمائی روز ۱۳ آبان پشتیبان نظام خواهند بود

مهندس محسن امامقلی زاده رئیس دانشگاه پیام نور هشترود گفت: اعتماد به آمریکا و سیاستمداران آنها خطایی است که تنها افرادی آن را مرتکب میشوند یا فراموش کارند و یا ساده لوح که جز این دو خدای نکرده بوی خیانت خائنین خواهد آمد.
آمریکا مجسمه استکبار و نماد استبداد و زورگویی است / ملت ایران با حضور گسترده در راهپیمائی روز ۱۳ آبان پشتیبان نظام خواهند بود
به گزارش سرویس اجتماعي  تفتان مامهندس محسن امامقلی زاده در گفتگو با پیک هشترود با اشاره به اهمیت روز ۱۳ آبان در تاریخ کشور گفت: این روز یادآور چندین واقعه مهم در تاریخ ملت ایران است که مهمترین آنها تسخیر لانه جاسوسی آمریکا در سال ۵۸ به دست دانشجویان خط امام می باشد.
وی اظهار داشت: کسانی که اندک آشنایی با امام (ره) و انقلاب مردم ایران در بهمن ۵۷ دارند به وضوح این ویژگی مشترک بین امام و انقلاب را درک خواهند کرد که همانا روحیه استکبارستیزی و مقابله با ظلم و کمک به مظلوم می باشد.
رئیس دانشگاه پیام نور هشترود افزود: این خصیصه و مرام مشترک محدود به مرزهای جغرافیایی نبوده و ملت ایران و رهبران آن تا آنجا که توانسته اند هرگاه ندای مظلومی را شنیده اند به کمک شتافته ودر این راه هزینه ای مادی و معنوی فراوانی متحمل شده اند.
آمریکا مجسمه استکبار و نماد استبداد و زورگویی است
امامقلی زاده تصریح کرد: در صد سال اخیر بی شک مجسمه استکبار و نماد استبداد و زورگویی در میان دول استعمار گر دولت آمریکا می باشد که با همراهی برخی دول غربی همواره سعی در چپاول منابع سایر کشورها و مطیع ساختن ملتها و دولتها در جهت منافع زیاده طلبانه خود داشته است.
وی تاکید کرد: نمونه ای فراوانی از جفاهایی که دولتهای ادوار مختلف آمریکا در همین صده اخیر بر ملت ایران روا داشته می توان نام برد؛ از کودتای ننگین بر علیه دولت قانونی مصدق تا حمایت از رژیم پهلوی و دشمنی و کینه توزی بر علیه انقلاب با تهییج و تسلیح دیوانه ای به نام صدام و تحمیل جنگ هشت ساله بر مردم ایران و در ادامه تحریمهای ظالمانه و ترور شخصیتهای سیاسی و نظامی و دانشمندان و نخبگان هسته ای.
خطای اعتماد به آمریکا کار افرادی است که تاریخ را فراموش کرده اند
این استاد دانشگاه ادامه داد: تاریخ به ملت ایران آموخته است که هرگز آنچه بر سر خود گذشته را فراموش نکرده و آنچه که سیاستهای خصمانه آمریکا و دیگر ایادی استکبار بر آنها روا داشته از خاطر نبرد و در هر جریانی که پای آمریکا در میان است با بدبینی و با تمام قوای مادی و معنوی در برابر آن ایستادگی کند.
وی اضافه کرد: اعتماد به آمریکا و سیاستمداران آنها خطایی است که تنها افرادی آن را مرتکب میشوند یا فراموش کارند و یا ساده لوح که جز این دو خدای نکرده بوی خیانت خائنین خواهد آمد.
محسن امامقلی زاده خاطرنشان کرد: در جریان مذاکرات هسته ای و توافق برجام، بعد وجود انجام همه تعهدات از طرف ایران به اذعان خود آژانس هسته ای هنوز شاهد بد عهدی و تعلل هیئت حاکمه آمریکا و دول غربی همپیمان آنان در اجرای تعهداتشان می باشیم و این با وجود سابقه سیاه سیاستمدارن و دولت آمریکا و همچنان که مقام معظم رهبری فرموده بودند قابل پیش بینی بود.
ملت ایران با حضور گسترده در راهپیمائی روز ۱۳ آبان پشتیبان نظام خواهند بود
رئیس دانشگاه پیام نور هشترود بیان کرد: تاکنون دولت و ملت ایران با سعه صدر و به خاطر نشان دادن حسن نیت در پی اقدام تلافی جویانه نبوده است ولی دشمنان بدانند که این مماشات و اغماض حدی داشته و قطعا وظیفه دولتمردان و سیاستمداران ایران اسلامی است همچنان که در جریان مذاکرات با تمام توان به دنبال احقاق حقوق مسلم مردم ایران بوده اند، در ادامه راه نیز آماده پاسخهای در خور این کارشکنیها و بدعهدیهای طرفهای مذاکره کننده و بخصوص آمریکا باشند تا نهایتا پاسدار دستاوردهای علمی و نظامی فرزندان این مرزوبوم بوده و خدای نکرده مدیون خون پاک شهدا و شرمنده امام شهدا نباشند.
وی ابراز کرد: دشمنان این نکته را به خاطر داشته باشند که ملت ایران به مانند همیشه پشتیبان رهبر عظیم الشان خود و یاریگر دولتمردان و سربازان عرصه دیپلماسی با حضور گسترده و بانشاط خود در راهپیمائی روز ۱۳ آبان خواهند بود.
انتهای پیام هشترود
 
چهارشنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۰۹:۴۵
کد مطلب: 435218
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *