۰

استکبار ستیزی از معیارهای یک پاسدار انقلابی است

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان مکتبی بودن، مردمی بودن، استکبار ستیز بودن، زیر بار ظلم نرفتن و ظلم نکردن، توجه به مقدسات و مردم را از معیارهای یک پاسدار انقلابی خواند.
به گزارش سرویس سيستان و بلوچستان تفتان ما، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سپاه سلمان، سردار حسین معروفی در آیین اختتامیه دوره آموزش پیمانی نظامی ویژه اهل سنت که در مرکز آموزش شهید شوشتری زاهدان برگزار شد ضمن خرسندی از حضور در این مراسم اظهار داشت: ورود رسمی شما را در مجموعه ماموریتی و رسالتی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی تبریک می‌گویم.
وی مکتبی بودن، مردمی بودن، رسالت محور بودن، استکبار ستیز بودن، زیر بار ظلم نرفتن و ظلم نکردن، توجه به مقدسات و مردم را از معیارهای یک پاسدارا انقلابی خواند و افزود: اگر این مسائل در قلب شما حک شود و در وجودتان نهادینه شود می‎توانید وظایفتان را به خوبی انجام دهید.
وی بیان داشت: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یک نهاد و ارگان صرفا نظامی نیست بلکه یک نهاد انقلابی است؛ انقلابی بودن منحصر به جغرافیای ایران اسلامی و انقلاب نیست، انقلاب اسلامی فراگیر است و به همه مسلمانان و همه ملت‌های آزاده توجه دارد.
سردار معروفی تصریح کرد: امروز داعش با تفسیر نادرست از قرآن و ترویج آن درصدد است تا اسلام کاذب را با هماهنگی دشمن، به ویژه دشمنان فرا منطقه‎ای آمریکا، انگلیس، غرب و دشمنان منطقه‎ای اسراییل و کشورهای دست نشانده آنها که امروز دست، نگاه و زبانشان به دشمنی با اسلام است می‎خواهند این اسلام را جایگزین اسلام ناب محمدی(ص) کنند.
وی به تبیین وظایف پاسداران در راستای جلوگیری از انحراف در دین و تفسیر نادرست قران پرداخت و خاطرنشان کرد: استحکام درونی اولین قدم لازم و ضروری برای انجام رسالت خطیر پاسدارای است باید باطن را تطهیر کرد و روح را صیقل داد.
سردار معروفی افزود: اجازه ندهید در قلبی که خانه خدا است غیر خدا ورود پیدا کند؛ زمانی که استحکام درونیتان پابرجاست دشمن نمی‎تواند در آن ورود کند؛ با تطهیر حوزه نظری هیچگاه نخواهیم لرزید.
فرمانده سپاه سلمان تطهیر ظواهر و رعایت شعائر الهی را دومین گام در راستای جلوگیری از انحراف در دین دانست و گفت: تطهیر ظاهر و باطن باید در کنار هم انجام شود و به عنوان پاسدار انقلاب باید تفکری پاسدار گونه در جامعه داشته باشیم.
وی نظم، انظباط و قانونمند بودن را از دیگر شاخصه های یک پاسدار دانست و بیان داشت: محکم ترین نیروها در این انقلاب باید نیروهای انقلابی باشند بسیج و سپاه یعنی الگویی برای تمام مردم جامعه.
فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان رسالت محوری را از اولویت‌های یک پاسدار خواند و تاکید کرد: پاسدار انقلاب و یک بسیجی انقلابی نمی‎تواند از کنار مشکلات مردم به سادگی عبور کند و ناملایمات را ببیند و چشم روی هم بگذارد.
این مسؤول پاسداران و بسیجیان را مدافعان انقلاب اسلامی دانست و افزود: دفاع باید با منطق، علم و دقیق باشد پس اطلاعات خود را بالا ببرید تا بتوانید از انقلاب دفاع کنید؛ برای بقای دین و انقلاب و دفاع از ارزشها باید ارزش‌ها را حفظ و ترویج دهیم.
وی اطاعت پذیری را رمز موفقیت یک جوان انقلابی و ارگان نظامی خواند و بیان داشت: تمرد در سیستم نظامی جایگاهی ندارد و جرم است پس باید مواظب باشیم در سیستم کار خود اطاعت پذیری داشته باشیم.
سردار معروفی شایستگی های پاسدارای را بازدارندگی از خطا و گناه دانست و اذعان داشت: اگر شایستگی‌های پاسداری در ما نهادینه شود کمیسیون جرایم و تخلفات وجود نخواهد داشت.
وی تاهل را جزو اولویتهای کاری بسیجیان ذکر کرد و گفت: تاهل مصونیت و آرامش در زندگی می آورد و محبت چند برابر می شود.
انتهای پیام/
شنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۱۷
کد مطلب: 432252
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *