۰
رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان کرمانشاه:

اربعین یک مانور بزرگ و تأثیرگذار مسلمانان در دنیا است

رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان کرمانشاه گفت: اربعین یک مانور بزرگ و تاثیر گذار مسلمانان در دنیا است و در هیچ جای دنیا پیدا نمی شود که 20 میلیون نفر زیر یک پرچم قرار گیرند
اربعین یک مانور بزرگ و تأثیرگذار مسلمانان در دنیا است
به گزارش سرویس مذهبي تفتان ماحجت الاسلام محمد حسین ضیغمیان در جلسه ستاد هماهنگی اربعین شهرستان صحنه عنوان کرد: پروژه های مهمی توسط ستاد بازسازی عتبات عالیات استان کرمانشاه در حال انجام است که مهمترین آنان ساخت پروژه نیم ضریح خیمه گاه حضرت زینب (س) و درب سحن امام زمان(عج) به سرداب مطهر است.
وی در ادامه اشاره ای به اثرات و برکات اربعین داشت و تصریح کرد : آثار و نتایج نهضتى را که سیدالشهدا (علیه السلام )برپا نموده که مزایاى آن تمام شدنى نیست و درس عبرتى است بر آیندگان و سر مشق نهضتى است براى از جان‏گذشتگان و آن‏هایى که در راه دین ودر احیاى شریعت سید المرسلین (صلى الله علیه و آله )جان خود را نثار میکنند.
حجت الاسلام ضیغمیان خاطر نشان کرد: اربعین یک مانور بزرگ و تاثیر گذار مسلمانان در دنیا است و در هیچ جای دنیا پیدا نمی شود که 20 میلیون نفر زیر یک پرچم قرار گیرند.
رئیس ستاد بازسازی عتبات عالیات استان کرمانشاه در پایان گفت: موکب جمع آوری کمک های نقدی و غیر نقدی مردم واقع در میدان آزادی شهر کرمانشاه آماده دریافت کمک های افراد می باشد.امروله
چهارشنبه ۱۲ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۳۹
کد مطلب: 435229
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *