۰
فرمانده سپاه بستان آباد:

سازندگی و محرومیت زدایی از اصلی ترین اهداف سپاه است‎

فرمانده سپاه بستان آباد در بازدید از سه طرح محرومیت زدایی و خانه سازی برای محرومان در روستاهای شیروانده و الخلج، سازندگی و محرومیت زدایی را از اصلی ترین اهداف سپاه پاسداران انقلاب اسلامی دانست.
سازندگی و محرومیت زدایی از اصلی ترین اهداف سپاه است‎
به گزارش سرویس اجتماعي  تفتان مادر این بازدید که فرماندار بستان آباد و بخشدار تیکمه داش نیز حضور داشتند سرهنگ حسین محمدی  ضمن تقدیر از  تلاش بسیجیان و عومل سپاه ناحیه بستان آباد در به ثمر رسیدن این طرح ها و تشکر ا زهمکاری مسئولین بخش تیکمه داش گفت: تا ریشه کن کردن محرومیت و فقر از جامعه اسلامی به ماموریت های سازندگی و آبادانی تلاش جهادی خواهیم کرد .
وی خدمت به محرومان و مستضعفین را وظیفه ذاتی مسئولان و نیروهای انقلابی عنوان  کرد و سازندگی و محرومیت زدایی را از ارزش های والای انسانی و انقلابی دانست.
سرهنگ محمدی جهاد فی سبیل الله را همان یاری رساندن به محرومان و مستضعفین خواند و اظهار داشت: اقدامات نیروهای جهادی همچون رزمندگان دفاع مقدس و مدافعان حرم با ارزش و در جهت اهداف و آرمانهای الهی و انقلابی است .
وی آبادانی و پیشرفت را در گرو همکاری و مشارکت مردم و مسئولان دانست و ازجوانان برای شرکت در طرح های سازندگی و عمرانی دعوت کرد.
گفتنی است این 2 پروژه خانه سازی برای محرومان به اتمام رسیده است و پروژه سوم مراحل پایانی خود را می گذراند و مجموع این سه پروژه  با مبلغی حدود یک میلیارد ریال به بهره برداری رسیده است و بخشی اعظمی از این هزیه ها توسط سپاه ناحیه بستان آباد و بخش دیگری توسط خیرین تامین شده است.
دیار شهریار
يکشنبه ۱۶ آبان ۱۳۹۵ ساعت ۰۸:۵۸
کد مطلب: 435328
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *