۰
فقط به قراردادم با پرسپولیس فکر می‌کنم

برانکو: نه من و نه هیچ‌کس دیگری به رکورد فکر نمی‌کنیم/اگر توپ صبا گل شده بود داوران سوت می‌زدند

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت:صبا تمام تلاشش را کرد که ما را غافلگیر کند و منتظر بودند که روز ضعیف ما باشد.
برانکو: نه من و نه هیچ‌کس دیگری به رکورد فکر نمی‌کنیم/اگر توپ صبا گل شده بود داوران سوت می‌زدند
به گزارش سرویس ورزشی تفتان ما،برانکو پس از پیروزی 2 بر صفر مقابل صبای قم در نشست خبری گفت: خیلی خوشحالم این پنجمین برد متوالی ما بود. آنچه بیش از همه باعث شادی ام است استمرار کار بچه هاست یک اعتماد به نفس و عادت کردن به پیروزی، از صمیم قلب به بازیکنانم تبریک می‌گویم. ما مربیان معتقدیم که همیشه سخت ترین برد بردی است که از قبل خودتان را برنده بدانید و همه انتظار داشتند ما برنده بازی باشیم.
سرمربی پرسپولیس ادامه داد: حریف استیل خوبی داشت و بازیکنان ما در کنار حمایت هواداران پرشورشان پیروز شدند، آنها قهرمانان ما هستند. صبا تمام تلاشش را کرد که ما را غافلگیر کند و منتظر بودند که روز ضعیف ما باشد و سرحال نباشیم اما تکرار می‌کنم با سزاواری تمام این بازی را بردیم و با تسلط به بازی و میل به برد و شوق به برد داشتیم طبیعی است که جای خوشحالی دارد که بیشترین اختلاف را با تراکتورسازی داریم.
برانکو افزود: قبل از آماده‌سازی برای این بازی می‌دانستیم که نسبت به حریف برتر هستیم اما به بازیکنانم گفته بودم در فوتبال دیروز وجود ندارد و اعتمادی به دیروز وجود ندارد، فقط امروز و فردا وجود دارد و از فردا هم برای بازی با تراکتورسازی شروع می‌کنیم و همین فردا هم برد امروز را فراموش خواهیم کرد.
وی در پاسخ به این سئوال که شما تعدادی از بازیکنانتان را در این دیدار نداشتید، اظهار داشت: بله حق با شماست. ما می‌دانستیم که نیمکت ما هم کیفیت لازم را دارد و بازیکنانی که به زمین می‌آیند همه آماده هستند. امکانات ما زیاد است.
سرمربی پرسپولیس در ادامه درباره اینکه صبا هم امروز بازی خوبی را ارائه کرد، یادآور شد:موافقم، صبا خیلی خوب کار کرد، بازیکنانش جنگنده بودند، این تیم در ضربات ایستگاهی خطرناک بود اما نتوانستند از فرصت‌ها استفاده کنند. خوشبختانه همانطور که دیروز هم گفتم پیش‌بینی‌ها اتفاق افتاد و باید بگویم که کیفیت باعث برد ما شد.
برانکو در مورد صحنه‌ای که مدافع پرسپولیس توپ را از روی خط برگشت داد و احتمال دارد توپ گل شده باشد، گفت: شاید گل شده باشد اما گل نبود، اگر توپ گل شده بود داوران سوت می‌زدند.
سرمربی پرسپولیس در مورد اینکه عده‌ای معتقدند که داوران به پرسپولیس کمک کردند تا صدرنشین باشد، گفت: آنهایی که چنین حرفی را می‌زنند بنشینند و به دقت همه چیز را آنالیز کنند و ببینند که چقدر داوران به ما کمک کردند. فکر می‌کنم اگر صادقانه آنالیز کنند نظرشان برعکس خواهد شد. ما فقط با کار و تمرینات خودمات هستیم تا هرچه بهتر و آماده‌تر شویم. تنها وظیفه ما کار در زمین است و همه چیز را در زمین و در عمل نشان دادیم، این هدف ماست.
برانکو در مورد بازی بعدی مقابل تراکتورسازی گفت: طبیعی است که تمام تلاشمان را می‌کنیم تا برنده شویم، تراکتورسازی بازی بعدی ما است، از ابتدای فصل اهدافمان را مشخص کرده‌ بودیم و هدفمان قهرمانی است اما حتی اگر پیش از موعد روی کاغذ هم قهرمان شویم این وظیفه بازیکنان ما را سنگین‌تر می‌کند که بهتر و بهتر بازی کنند چون فکر نمی‌کنم کسی به ذهنش خطور کند مقابل چنین هواداران پرشوری شل بیاید اما واقعیت این است که 3 بازی سخت دیگر پیش رو داریم، بازی با تراکتورسازی، استقلال و سپاهان.
سرمربی پرسپولیس در پاسخ به این سئوال که آیا شما به فکر رکورد برای کسب قهرمانی هستید، اظهار داشت: نه من نه هیچکس دیگر به رکورد فکر نمی‌کنیم. بازی به بازی پیش می‌رویم، می‌خواهیم بهتر بازی کنیم تا هواداران خوشحال شوند.
وی درباره اینکه اعلام شده شما بازیکنان خارجی را به باشگاه آورده‌اید، گفت: چه کسی این را گفته است؟
برانکو در پاسخ به سئوال خبرنگاری که رسانه‌ها این موضوع را اعلام کرده‌اند، خاطرنشان کرد: هرچیزی که رسانه‌ها می‌نویسند دلیل نمی‌شود که من گفته باشم. من هرگز از طریق رسانه‌ها در مورد بازیکن صحبت نمی‌کنم. به ندرت درباره آنها نظر می‌دهم مگر اینکه بخواهم از بازیکن تمجید کنم در این صورت اسم می‌آورم، حتی در بردها هم از یک بازیکن اسم نمی‌برم چرا که یک تیم برنده است.
سرمربی پرسپولیس در ادامه درباره حضورش در تیم ملی فوتبال ایران تصریح کرد: من یک سال و نیم دیگر با پرسپولیس قرارداد دارم، بالاخره یکی سرمربی تیم ملی می‌شود، زمانی قلعه‌نویی بود، بعد دایی آمد، بعد قطبی و در نهایت کی‌روش سرمربی شدند، پشت سر او هم یکی می‌آید، مشکل چیست که همیشه این سئوال را مطرح می‌کنید؟ من یکسال پیش قراردادم را ۲ ساله با پرسپولیس تمدید کردم، هنوز تمام نشده و تا پایان فصل آینده هم با او قرارداد دارم بنابراین به هیچ چیز دیگر فکر نمی‌کنم.
وی در مورد اینکه گلزنی به صبا دیر اتفاق افتاد، گفت: بازی ۹۰ دقیقه طول می‌کشد، صبا دفاعش را خوب سازماندهی کرده بود. آنها با ۱۱ بازیکن در ۶۰ و ۴۰ متر زمین دفاع می‌کردند و در چنین شرایطی نیاز به استمرار و سماجت است که بتوانیم فشار را زیاد کنیم و طبیعی بود که صبا در این مدت نتوانست تیم ما را دنبال کند. به هر حال خطر بالقوه هم روی دروازه ما بود اما بازیکنان ما اجازه ندادند حریف نفسی تازه کند و با گذشت زمان مشخص بود که دروازه حریف را باز خواهیم کرد.
انتهای پیام/فارس
 
يکشنبه ۱۰ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۰۸:۴۴
کد مطلب: 436033
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *