۰

باز هم تعطیلی برخی مدارس به دلیل بارش برف و برودت هوا

ارش برف، برودت هوا و لغزندگی معابر موجب شد که باز هم برخی مدارس استان‌های کشور امروز تعطیل شده یا با تأخیر فعالیت خود را آغاز کنند.
باز هم تعطیلی برخی مدارس به دلیل بارش برف و برودت هوا
به گزارش سرویس اجتماعي  تفتان ما،بارش برف، برودت هوا و لغزندگی معابر موجب شد که باز هم برخی مدارس استان‌های کشور تعطیل شوند یا با تأخیر فعالیت خود را آغاز کنند.
ایلام
به دلیل برودت هوا و یخبندان و لغزندگی سطح معابر عمومی، امروز 11 بهمن در شهرستان‌های ایلام، ایوان و ملکشاهی و بخش‌های کارزان و آسمان آباد، تمام مقاطع تحصیلی و ادارات با یک ساعت تأخیر آغاز می‌شود.
چهارمحال و بختیاری
با توجه به برودت هوا، شروع فعالیت آموزشی مدارس استان در تمام مقاطع تحصیلی در نوبت صبح و همچنین ساعات کار ادارات آموزش و پرورش امروز 11 بهمن 95 رأس ساعت 9 صبح خواهد بود.
سمنان

بر اثر بارش برف و لغزندگی معابر، تمام مدارس منطقه کالپوش در نوبت صبح امروز دوشنبه یازدهم بهمن تعطیل است و سایر مدارس شهرستان میامی با یک ساعت تأخیر آغاز می‌شود.
آذربایجان شرقی
با توجه به بارش برف و شدت بردوت هوا و یخبندان، امروز دوشنبه مورخ 11 بهمن در شیفت قبل از ظهر بخش خاروانا: تمام مدارس مناطق روستایی تعطیل است.
خراسان رضوی

 به علت بارش برف، برودت هوا و لغزندگی سطح معابر وضعیت تعطیلی مدارس استان در «شیفت صبح» به شرح زیر است:

مقطع ابتدایی: شهرستان‌های کلات، چناران، گلبهار، طرقبه و شاندیز و مناطق سرولایت و در شهرستان سرخس(منطقه مرزداران)

مقطع ابتدایی و متوسطه اول: در شهرستان درگز(فقط منطقه میان کوه)، در نوخندان(مناطق کلاته چنار و درونگر) و مناطق رضویه، کدکن و احمدآباد

تمام مقاطع در شهرستان قوچان تعطیل است. 
مدارس مقاطع متوسطه اول و دوم در منطقه سرولایت و تمام مقاطع تحصیلی در منطقه جلگه رخ با یک ساعت تأخیر آغاز به کار می‌کنند.

ضمنا مدارس استثنایی در تمام دوره‌های تحصیلی در این شهرستان‌ها و مناطق یاد شده تعطیل است.
خراسان شمالی

به دلیل بارش برف، برودت هوا و یخبندان سطح معابر، تمام مدارس مقاطع تحصیلی پیش‌دبستانی، ابتدایی، استثنایی و متوسطه اول در روز دوشنبه یازدهم بهمن ماه 1395در شهرستان شیروان در نوبت صبح تعطیل است.
لازم به ذکر است مدارس متوسطه دوم با یک ساعت تأخیر در نوبت صبح شروع به‌کار می‌کنند.
مازندران
به دلیل بارش باران و برف در شهرستان سوادکوه، امروز دوشنبه یازدهم بهمن ماه مدارس مقطع ابتدایی شهر و روستای شهرستان سوادکوه شامل زیراب، پل سفید و آلاشت با هماهنگی فرماندار این شهرستان تعطیل است.
استان مرکزی

تعطیلی اضطراری مدارس استان مرکزی در روز دوشنبه 11 بهمن به شرح زیر اعلام می‌شود:
با توجه به برودت هوا، کولاک برف و مشکلات تردد جاده‌ای، تمام مدارس شهر و روستا همه دوره های تحصیلی منطقه سربند تعطیل است.

تمام مدارس آموزش و پرورش شازند و خنداب نیز به علت کولاک برف و لغزندگی معابر با تأخیر آغاز به کار خواهند کرد.
مدارس شهرستان شازند ساعت 9 و نیم و مدارس شهرستان خنداب ساعت 9 آغاز به فعالیت می‌کنند.
استان لرستان
به دلیل بارش برف و برودت هوا، مدارس ابتدایی شهرستان دلفان و تمام مدارس بخش فیروزآباد تعطیل است.
همدان
به علت برودت هوا، لغزندگی سطح جاده‌ها و معابر عمومی تمامی دوره‌های تحصیلی در تویسرکان، قلقلرود و جوکار و مراکز پیش‌دبستانی و مدارس ابتدایی در نواحی 1 و 2 همدان، اسدآباد، ملایر، نهاوند، خزل، سامن، بهار، لالجین، کبودراهنگ، گل تپه، فامنین، قهاوند، رزن، قروه و سردرود در نوبت صبح امروز دوشنبه یازدهم بهمن، تعطیل است.
در ضمن مدارس دوره‌ اول متوسطه در نواحی 1 و 2 همدان با یک ساعت تاخیر شروع به کار خواهند کرد.
انتهای پیام/فارس
دوشنبه ۱۱ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۰۸:۵۷
کد مطلب: 436066
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *