۰
سرپرست سازمان تعزیرات حکومتی در گفت‌وگو با فارس عنوان کرد

تلاش برای بهبود طرح‌های قبلی تعزیرات/ عملکرد مثبت تعزیرات در بحث مبارزه با قاچاق کالا

سرپرست سازمان تعزیرات حکومتی گفت:‌ طرح‌های اجرایی در تعزیرات را مورد بررسی قرار خواهیم داد، اگر طرحی خوب و موثر باشد همان را ادامه می‌دهیم اما اگر نیاز به تغییرات باشد با کمک مدیرانی که هستند روش بهتری را جایگزین خواهیم کرد.
تلاش برای بهبود طرح‌های قبلی تعزیرات/ عملکرد مثبت تعزیرات در بحث مبارزه با قاچاق کالا
به گزارش سرویس اجتماعي  تفتان ما،عبدالعلی میرکوهی ، درخصوص مسئولیت جدید خود در سازمان تعزیرات حکومتی اظهارداشت: من همچنان در معاونت امور حقوقی و مجلس وزارت دادگستری هستم و با حفظ سمت به عنوان سرپرست تعزیرات حکومتی انتخاب شدم.
وی با بیان اینکه در مجموع اوضاع تعزیرات حکومتی خوب است، گفت: طی مطالعاتی که داشتم، این سازمان از جهت تعداد نیرو، عملکرد و آمار فعالیت‌ها وضعیت مناسبی دارد.
سرپرست سازمان تعزیرات حکومتی تصریح کرد: چند روز پیش که وقت‌های رسیدگی هر پرونده را بررسی می‌کردم به میانگین خوبی رسیدم چرا که معمولاً زمان رسیدگی به هر پرونده در برخی از استان‌ها یک‌ماهه و در برخی از استان‌ها حتی 20 روزه است که این موضوع نسبت به حجم پرونده در هر استان متفاوت است.
معاون امور حقوقی و مجلس وزیر دادگستری با بیان اینکه تعزیرات در بحث مبارزه با تخلفات صنفی و قاچاق کالا و ارز فعالیت خوبی داشته است، در پاسخ به این سوال که آیا طرح‌های قبلی در دوره مدیریت شما اجرا خواهد شد یا خیر، گفت: باید این موضوع را بررسی کنم.
وی تأکید کرد: اگر طرحی خوب و موثر باشد همان را ادامه می‌دهیم اما اگر نیاز به تغییرات باشد با کمک مدیرانی که هستند روش بهتری را جایگزین خواهیم کرد البته تا جایی که من اطلاع دارم بیشتر طرح‌ها خوب و قابل اجرا است.
انتهای پیام/فارس
جمعه ۱۵ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۵:۴۱
کد مطلب: 436232
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *