۰

ارسال بیش از 20 هزار اثر به چهاردهمین جشنواره ملی سرزمین نور/20اسفند؛ آیین اختتامیه

دبیرچهاردهمین جشنواره ملی سرزمین نور گفت: تا کنون بیش از 20 هزار اثر به دبیر خانه جشنواره ارسال و مورد داوری اولیه قرار گرفته است.
ارسال بیش از 20 هزار اثر به چهاردهمین جشنواره ملی سرزمین نور/20اسفند؛ آیین اختتامیه
به گزارش سرویس مذهبي تفتان ما،به نقل از کوله بار؛ سید محمد یاشار نادری دبیر جشنواره ملی سرزمین نور در گفتگو با کوله بار در خصوص برگزاری آیین اختتاحیه چهاردهمین جشنواره ملی سرزمین نور اظهار داشت: همزمان با روز ملی راهیان نور در 20اسفند، با حضور کاروان های راهیان نور و با مشارکت سازمان های مرتبط با حوزه دفاع مقدس، مراسم اختتامیه جشنواره برگزار می شود. 
    وی ادامه داد: جشنواره سرزمین نور در دو بخش حرفه ای تحت عنوان ققنوس و بخش عمومی است که در بخش حرفه ای شامل؛شعر ،داستان،فیلم ودر بخش عمومی شامل متن ادبی ،خاطره و دلنوشته و... می شود.   نادری تاکید کرد: در چهاردهمین دوره جشنواره،یک بخش ویژه تحت عنوان جشنواره فیلم کوتاه 60 ثانیه ای فرزند صالح با رویکرد سیره تربیتی مادران شهدا است که از طریق نرم افزار های موبایلی قابل  دسترس است.   دبیر جشنواره ملی سرزمین نور یادآور شد: بخش دیگری نیز تحت عنوان "عکس های یادگاری دوران دفاع مقدس" از بخش های اضافه شده به جشنواره چهاردهم است.   سید محمد یاشار نادری  در خصوص تعداد آثار ارسالی به جشنواره چهارردهم سرزمین نور اظهار داشت: تا کنون بیش از 20 هزار اثر به  دبیر خانه جشنواره ارسال و مورد داوری اولیه قرار گرفته که بیش از 9هزار اثر،در مرحله ممیزی، از روند داوری خارج شده است.   نادری در همین زمینه افزود:پس از طی مراحل ارزیابی 120اثر مورد پذیرش نهایی و اقع می شود و صاحبان این آثار در آیین اختتامیه جشنواره  سرزمین نور در اردوگاه شهید باکری خرمشهر مورد تجلیل قرار می گیرند.   وی در پایان با بیان اینکه نشست خبری چهاردهمین جشنواره سرزمین نور در آینده نزدیک برگزار می شود، اظهار داشت:درهمین روز از دو عنوان کتاب،داستان و شعر ادبی که از مجموع آثار ارسالی به 8 دوره جشنواره در دوره های قبل استخراج و تدوین شده است، رو نمایی خواهد شد.
اتمام/کوله بار
يکشنبه ۱۷ بهمن ۱۳۹۵ ساعت ۱۲:۰۴
کد مطلب: 436316
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *