۰

مهدی‌زاده: رئیس کمیته داوران تاکید کرد داور اشتباه کرده است/ حضور در تیم نفت برایم با ارزش‌ است

دارنده نشان طلای مسابقات جهانی اتریش گفت: با رئیس کمیته داوران در مورد تصمیمات داوری صحبت کردم و او اعلام کرد که داوری کاملاً اشتباه کرده است.
مهدی‌زاده: رئیس کمیته داوران تاکید کرد داور اشتباه کرده است/ حضور در تیم نفت برایم با ارزش‌ است
به گزارش سرویس ورزشي تفتان ما،امیر مهدی‌زاده، در پاسخ به این سوال که چطور شد با تیم نفت اهواز برای حضور در مسابقات سوپر لیگ کاراته به توافق رسیده‌ا‌ی، گفت: در ابتدای فصل با تیم دانشگاه آزاد به توافق رسیدم اما با توجه به اینکه با مربی‌ام مشورت کردم، تصمیم بر این شد که با این تیم در سوپرلیگ فعالیت نکنم. به هر حال نظر دباغیان برایم مهم بود. در نیم فصل دوم مسئولان تیم نفت اهواز برای فعالیت در این تیم پیشنهاد دادند که تصمیم گرفتم برای حضور در مسابقات سوپر لیگ در دور برگشت با این تیم به توافق برسم. 
وی در ادامه افزود: یک بازی را به دلایلی که معلوم است باختم و بازی دیگر را با پیروزی پشت سر گذاشتم. با توجه به اینکه دوست نداشتم در شرایط فعلی وزن کم کنم، تصمیم گرفتم در شرایط غیرتخصصی در مسابقات وارد تاتامی شوم. برای حضور در مسابقات جهانی وزن زیادی کم کرده بودم و هشت ماه با آن شرایط در اردوها بودم و می‌خواستم در این زمان باقی مانده تا بازی‌های کشورهای اسلامی وزن کم نکنم و استراحت کنم. انشاالله در مسابقات انتخابی تیم ملی و مسابقات رقابت‌های کشورهای اسلامی در وزن 60 کیلوگرم مبارزه خواهم کرد.
مهدی‌زاده در ادامه صحبت‌های خود، خاطرنشان کرد: هیچوقت به یاد ندارم که در حین مسابقات و یا بعد از مسابقات به عملکرد داوری اعتراض کرده باشم، همیشه به داوری احترام گذاشته‌ام و باز هم احترام می‌گذارم. متأسفانه روز جمعه یکسری اتفاقات رخ داد که نشان داد داوری یک مقدار با تیم دانشگاه آزاد مدارا کرده است. پس از پایان مبارزه‌ام با رئیس کمیته داوران در مورد تصمیمات داوری صحبت کردم و او اعلام کرد که داوری کاملاً اشتباه کرده است. او مدعی شد که اگر داور مسابقات روز جمعه بود، قطعا حریفم را از تاتامی اخراج می‌کرد.
وی در ادامه صحبت‌های خود، عنوان کرد: تیم ما مثل دیگر تیم ها برای قهرمانی در مسابقات سوپرلیگ می‌جنگد، ان شاالله هفته آینده نیز بتوانیم به فینال صعود کنیم.
مهدی‌زاده در پاسخ به این سوال که آیا از لحاظ مالی از قرارداد با تیم نفت اهواز راضی هست یا خیر، گفت: راضی هستم البته شرایط مالی بهتر از پیشنهاد دانشگاه آزاد نیست اما من چیزهای دیگری را در مسابقات سوپر لیگ دنبال می‌کنم. به هر حال از حضور در ترکیب تیم نفت و بازیکنان این تیم خیلی راضیم و این مسائل برایم با ارزشمندتر است.
انتهای پیام/فارس
يکشنبه ۱۵ اسفند ۱۳۹۵ ساعت ۱۰:۰۳
کد مطلب: 437100
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *