۰

عبدولی: حضور در اردوی تیم ملی به نفع سعید نبود/ موفقیت در آسیا می‌تواند سکوی پرتابم به مسابقات جهانی باشد

دارنده مدال نقره کشتی فرنگی آسیا گفت: حضور در اردوهای تیم ملی در شرایط فعلی به نفع سعید نبود، چون درگیر مسائل شخصی‌اش است.
عبدولی: حضور در اردوی تیم ملی به نفع سعید نبود/ موفقیت در آسیا می‌تواند سکوی پرتابم به مسابقات جهانی باشد
به گزارش سرویس ورزشي تفتان ما،سامان عبدولی ، درباره حضورش در مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی آسیا گفت:‌ سال گذشته هم در این مسابقات حضور داشتم و به مدال نقره رسیدم، اما امسال تمام تلاشم این است که با یک مدال خوشرنگ برگردم و نقره سال گذشته را به طلا تبدیل کنم. 
وی ادامه داد: حدود شش ماه است که در اردو هستم و آمادگی بالایی از نظر روحی و جسمی دارم، کادر فنی هم به جوانان اعتماد کرده است و ما هم امیدواریم پاسخ خوبی به این اعتماد کادر فنی بدهیم. من هم انگیزه بالایی برای درخشش در این مسابقات دارم، چون کادر فنی به خوبی عدالت را رعایت می‌کند و امیدوارم با دست پر از مسابقات برگردم. 
دارنده مدال نقره کشتی فرنگی آسیا تصریح کرد: با توجه به طرح سیدبندی اتحادیه جهانی کشتی، تمام خوب‌های آسیا در مسابقات شرکت خواهند کرد؛ در وزن من دو عنوان‌دار المپیک و دو قهرمان جهان حضور دارند که کار من را سخت‌تر می‌کند، اما من همواره مدعی بودم که پشت خط مانده‌ام و باید پیش از این صاحب دوبنده تیم ملی می‌شدم و حالا زمان آن است تا خودم را نشان دهم و ثابت کنم. موفقیت در این مسابقات می‌تواند سکوی پرتابی برای من به سوی مسابقات جهانی باشد چون 5 سال است که پشت خط مانده‌ام و الان فرصت خوبی است که خودم را نشان دهم. 
عبدولی با بیان اینکه تمام هدفش رسیدن به دوبنده تیم ملی در مسابقات جهانی است، گفت: من برای رسیدن به هدفم هم حرفه‌ای زندگی و هم تمرین می‌کنم و سعی می‌کنم تا جایی که می‌توانم از حاشیه دور باشم تا به هدفم برسم. کشتی فرنگی ایران به جایی رسیده است که تمام مدعیان جهانی از رویارویی با ما هراس دارند، حتی روس‌ها هم از ما می‌ترسند و نگران هم‌گروهی با ما هستند. 
وی درباره شرایط سعید عبدولی گفت: سعید تمریناتش را در باشگاه خودمان در ایذه دنبال می‌کند و شرایط خوبی دارد؛ به نظرم حضور در اردوهای تیم ملی در شرایط کنونی به نفعش نبود، چون درگیر مسائل شخصی‌اش است. او  12 - 13 سال در اردوهای تیم ملی بوده است و نیاز داشت در این زمان در کنار خانواده‌اش باشد. سعید برای حضور در انتخابی تیم ملی تمرین می‌کند و با قدرت خواهد آمد تا صاحب دوبنده تیم ملی در مسابقات جهانی شود. 
انتهای پیام/فارس
دوشنبه ۱۱ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۵۷
کد مطلب: 438118
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *