۰

براری:‌ استرس داشت خفه‌ام می‌کرد/ وزنه‌ای را که حتی در تمرینات هم نزده بودم، مهار کردم

دارنده مدال طلای وزنه‌برداری آسیا گفت: فکر نمی‌کردم به این رکوردها برسم اما نمی‌خواستم مدال طلا به وزنه‌بردار دیگری برسد.
براری:‌ استرس داشت خفه‌ام می‌کرد/ وزنه‌ای را که حتی در تمرینات هم نزده بودم، مهار کردم
به گزارش سرویس ورزشي تفتان ما،محمدرضا براری  درباره عملکردش در رقابت‌های وزنه‌برداری قهرمانی آسیا و کسب 3 مدال طلا گفت: با توجه به شرایط و میزان آمادگی که داشتم و تمرینات کمی که پشت سر گذاشته بودم از نتیجه راضی بودم؛ هر چند که خودم فکر نمی‌کردم به این رکوردها برسم.
وی ادامه داد: نمی‌خواستم هیچ کدام از مدال‌های طلای 3 حرکت از دست ما خارج شود؛ وقتی وزنه‌بردار کره‌ای وزنه 220 کیلوگرمی را در دوضرب ثبت کرد، در حالی که من حتی در تمریناتم این وزنه را نزده بودم 221 کیلوگرم را انتخاب کردم.
دارنده مدال طلای وزنه‌برداری آسیا درباره انجام دو حرکت خطا در حرکت یک‌ضرب و اینکه در آستانه حذف شدن از مسابقات قرار داشت، گفت: تنها 40 روز تمرین داشتم؛ اولین بار بود که چنین اتفاقی برایم رخ می‌داد. استرس داشت من را خفه می‌کرد. انتظار انتخاب وزنه 175 کیلوگرمی را برای حرکت اول یک‌ضرب نداشتم و منتظر 181 یا 182 کیلوگرم بودم تا با همان حرکت اول کار را تمام کنم، اما فکر کنم سبکی وزنه و دست کم گرفتن آن تمرکزم را به هم ریخت.
براری تصریح کرد: برای حرکت دوم وزنه را سنگین‌تر کردم، اما باز هم خراب شد و برای حرکت سوم بار دیگر وزنه را سنگین‌تر کردم که خوشبختانه موفق به مهار آن شدم. هر چند که سال گذشته در یک ضرب 181 کیلوگرم زده بودم اما امسال با 177 کیلوگرم طلا گرفتم.

وی درباره حرکت دوضرب گفت: انتظار خودم این بود که در یک ضرب به 185 یا 186 کیلوگرم برسم و در همان حرکت اول کار را تمام کنم، اما رقابت حساس شد. در دوضرب هم در نهایت وزنه‌ای را که حتی در تمریناتم نزده بودم و یک کیلوگرم از رکورد سال گذشته‌ام بیشتر بود، مهار کردم. نمی‌دانستم حریف کره‌ای چه وزنه‌ای را زده، اما وقتی متوجه شدم او 220 کیلوگرم را بالای سر برده است، نمی‌خواستم مدال طلا به وزنه‌بردار دیگری برسد.
دارنده مدال طلای وزنه‌برداری آسیا درباره حضورش در بازی‌های کشورهای اسلامی گفت: فکر می‌کنم این مسابقات سطح بالایی داشته باشد هر چند اولین حضور وزنه‌برداری در این رقابت‌ها است، اما با توجه به وزنه‌برداران خوبی که در قاره اروپا حضور دارند، فکر می‌کنم سطح خوبی داشته باشد.
براری خاطر نشان کرد: امیدوارم ما هم با یک ریکاوری مناسب بتوانیم نتایج قابل قبولی کسب کنیم. تمام هدفم این است که همین مدال‌ها را در آذربایجان هم تکرار کنم و با تداوم همین روند خوب و رو به رشد برای مسابقات جهانی آماده شوم. اگر مسئولان هم حمایت لازم را از ما داشته باشند تا دغدغه‌ای برای انجام تمرینات نداشته باشیم قول می‌دهیم کم نگذاریم.
انتهای پیام/فارس
سه شنبه ۱۲ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۰:۴۶
کد مطلب: 438163
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *