۰

فریبا: در پلی‌آف در جهنم آزادی میزبان حریفان باشیم بهتر است/ هواداران استقلال نگران نقل‌ و‌ انتقالات نباشند، بیکار ننشسته‌ایم

مدیرفنی و مربی تیم فوتبال استقلال گفت: طبیعی است که دوست داشته باشیم در جهنم آزادی میزبان حریف مرحله بعد باشیم اما اکنون همه چیز دست خودمان نیست و باید منتظر بازی گروه دیگر باشیم.
فریبا: در پلی‌آف در جهنم آزادی میزبان حریفان باشیم بهتر است/ هواداران استقلال نگران نقل‌ و‌ انتقالات نباشند، بیکار ننشسته‌ایم
به گزارش سرویس ورزشي تفتان ما،بهتاش فریبا  ، در خصوص آخرین شرایط تیم استقلال قبل از دیدار با التعاون عربستان و همچنین اتفاقات رخ داده در نیم فصل دوم صحبت‌های زیر را انجام داد. 
فارس: شرایط تیم چطور است؟ 
خوشبختانه همه چیز خوب است و در شرایط ایده‌الی به سر می‌بریم. آخرین بازی مقابل سپاهان هم با برد پشت سر گذاشتیم و در لیگ دوم شدیم و ان‌شاءالله در آسیا هم نتایج خوبی می‌گیریم، شاید اگر در لیگ برتر امتیازاتی که در مشت مان بود را جمع می‌کردیم قهرمان شده بودیم. 
فارس: از نظر شما نتایج قابل قبول است؟ 
با این کادر فنی جوان و بازیکنان جوانتر و تغییراتی که از ابتدای فصل در مدیریت به وجود آمد، از نتایج بسیار راضی هستیم، ما امسال سه چهار مسابقه مهم را بردیم که یکی از آنها السد بود و دیگری دربی، ضمن آنکه بازی آخر مقابل سپاهان هم مسابقه مهمی بود که از آن پیروز درآمدیم.
فارس: به نظر می‌رسد استقلال در آسیا هم چراغ خاموش در حال حرکت است.
ما آسیا را با بازی با السد خوب شروع کردیم و درست است که مقابل الاهلی در امارات در دقایق آخر بازی را از دست دادیم، ولی شرایط‌مان خوب است. ما باید طوری برنامه‌ریزی کنیم که بتوانیم صعودمان را قطعی کنیم، از طرفی عزم بچه‌ها نیز جزم شده و از لحاظ روحی در شرایط خوبی هستند. در بحث مالی هم باشگاه کمک کرد و نتایج خوبی حاصل شد و فکر می‌کنم مردم از ما راضی بودند. امیدوارم آنهایی که در باران برای حمایت از استقلال به ورزشگاه آمده بودند و می‌لرزیدند از ما راضی باشند، اما در مورد سؤال شما باید بگویم چندان هم چراغ خاموش نیستیم. 

فارس: چطور؟ 
ما اگر از مرحله پلی‌آف عبور کنیم مطمئن باشید خبرهای خوبی برای استقلال در راه است.
فارس: ظاهراً در صورت صعود به مرحله بعد نمی‌توانید در ازبکستان از تیم‌های عربستانی میزبانی کنیم که شاید این کار را برایتان سخت کند. 
ما دوست داشتیم بازی‌ها در ازبکستان برگزار شود، چون در عمان خیلی تماشاگر نداریم و از طرفی بحث ارتفاع از سطح دریا هم برای ما وجود دارد و بهتر بود که در همان ازبکستان از رقبا میزبانی می‌کردیم، حالا هم اگر این کشور نپذیرفته، تا جایی که امکان داشته باشد رایزنی مِی‌کنیم تا به عمان نرویم. 
فارس: دراین یکی دو روز اخیر عنوان می‌شود استقلال برای آنکه حداقل در یکی از بازی‌هایش در آزادی میزبان حریفان باشد، دوست دارد به عنوان تیم دوم از این گروه صعود کند. 
هر تیمی دوست دارد در کشور و مملکت خودش مقابل تماشاگرانش در بازی‌های بین‌المللی استفاده کند، به خصوص در ورزشگاه آزادی که مردم آن را برای رقبا تبدیل به جهنم می‌کنند، طبیعی است که ما دوست داشته باشیم در ایران بازی کنیم، به خصوص مقابل تیم‌های عربی که جمعیت زیادی ندارند. ما باید همه چیز را بررسی کنیم و ببینیم چه اتفاقی می‌افتد. از طرفی همه چیز دست ما نیست که ما بخواهیم خودمان تعیین‌کننده صعودمان به عنوان تیم اول یا دوم باشیم، چون بازی با الاهلی و لوکوموتیو تاشکند خودش تعیین‌کننده است، اما نظر شخصی من این است که حداقل یک بازی را در ایران از رقبا میزبانی کنیم و حالا باید ببینیم بازی‌های امروز چه خواهد شد. ضمن آنکه اولویت اول ما صعود است.

فارس: این روزها هواداران استقلال نگران وضعیت نقل و انتقالات هستند و آغاز به کار پرسپولیس این شائبه را به وجود آورده که تیم استقلال حرکتی در نقل و انتقالات انجام نمی‌دهد.
در مورد تیم ما آنطور که فکر می‌کنند نیست، هواداران استقلال حق دارند پیگیر تیم باشند و من هم می‌دانم باشگاه بیکار ننشسته و مذاکراتش را آغاز کرده است، من برای نقل و انتقالات مشکلی نمی‌بینم، اما فعلاً تفکر ما روی این بازی است تا بعد از آن برنامه‌ریزی داشته باشیم. 
فارس: منصوریان و افتخاری طی هفته‌های گذشته بارها اعلام کردند که این تیم زیاد نیازی به تغییرات ندارد، نظر شما چیست؟ 
من صددرصد با این موضوع موافقم چون استقلال 60، 70 درصد در ابتدای فصل دچار تغییرات شد و یکی از دلایل نتیجه نگرفتن ابتدای فصل هم همین تغییرات بود. تیم شاکله‌اش را در ابتدای فصل تغییر داده و حالا که تقریباً یک فصل گذشته است، هماهنگی بین دود طرف یعنی بازیکنان و کادر فنی صورت گرفته و فکر می‌کنم فقط در چند پست نیاز به تقویت داریم که این کار را انجام خواهیم داد. 
فارس: در صورت بازگشت چشمی و جبارف به استقلال به نظر می‌رسد ترافیک در خط هافبک به خصوص در پست هافبک دفاعی زیاد باشد، نفراتی مثل ابراهیمی، اسماعیلی، چشمی، نورافکن، باقری همگی هافبک دفاعی هستندو هرکدام یک وزنه. به نظر می‌رسد استقلال در این منطقه دچار ترافیک باشد.
البته من اسماعیلی را جدا از هافبک‌های دفاعی می‌دانم و او می‌تواند هافبک نفوذی هم باشد، امسال اسماعیلی در بعضی از بازی‌ها حتی در پست وینگر هم به میدان رفت و بعضی مواقع پشت مهاجمین بازی کرد، ضمن آنکه اگر جبارف به استقلال برگردد او هم می‌تواند رو به جلو و در نقش وینگر بازی کند، اما همه اینها بستگی به شرایط مسابقات و تصمیمات کادر فنی دارد. 
فارس: سرانجام تصمیم‌تان برای امید نورافکن و تیم ملی امید چه شد؟ 
فکر می‌کنم در این مورد منصوریان توضیحات لازم را داد و چون او خودش تصمیم نهایی را می‌گیرد، بهتر است باز هم نظر نهایی را خودش بدهد. 
انتهای پیام/فارس
دوشنبه ۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۴۷
کد مطلب: 438364
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *