۰

برگزاری طولانی‌ترین محفل انس با قرآن در روز انتخابات

طولانی‌ترین محفل انس با قرآن جمعه 29 اردیبهشت‌ماه هم‌زمان با انتخابات ریاست جمهوری با حضور جمعی از اساتید و چهره‌های قرآنی کشور در مسجد ابوذر برگزار می‌شود.
برگزاری طولانی‌ترین محفل انس با قرآن در روز انتخابات
به گزارش سرویس فرهنگي تفتان ما،طولانی‌ترین محفل انس با قرآن با حضور بیش از 30 قاری و 10 حافظ کل قرآن کریم جمعه 29 اردیبشهت‌ماه هم‌زمان با انتخابات ریاست جمهوری به همت رادیو قرآن برگزار می‌شود.
در این محفل نورانی گروه تواشیح انوارالهدی قم و گروه تواشیح 70 نفره سازمان بسیج قرآن و عترت سپاه محمد رسول الله به اجرای برنامه می‌پردازند.
حضور 12 مهمان از جامعه قرآنی، گفت‌وگو با خانواده‌های شهدای قرآنی، هنرمندان و خادمان قرآنی برتر، گفت‌وگوی زنده تلفنی با پیشکسوتان قرآنی، ارتباط زنده با گزارشگران رادیو قرآن در سطح شهر، مراکز استان‌ها و دارالقرآن‌های اماکن متبرکه از برنامه‌های رادیو قرآن در روز جمعه 29 اردیبهشت ماه است.
بنابراین گزارش، کرسی تلاوت اذانگاهی مغرب و عشاء با همکاری شورای عالی قرآن برگزار و به صورت زنده از رادیو قرآن پخش می‌شود. قاریان برتر نیروهای مسلح و مؤسسات قرآنی نیز در این محفل انس با قرآن حضور خواهند داشت.
علاقه‌مندان می‌توانند از ساعت 8 الی 20 جمعه 29 اردیبهشت ماه در مسجد ابوذر واقع در تهران، خیابان قزوین، خیابان قلعه مرغی، خیابان ابوذر، نبش خیابان شهید آقاجانی حاضر شوند. این محفل نورانی توسط گروه محافل و مسابقات رادیو قرآن برای اولین بار در کشور برگزار می‌شود که یک نوع حماسه قرآنی-سیاسی بوده و با استقبال بسیار چشمگیر جامعه قرآنی روبرو شده است.
 
احمد ابوالقاسمی، محمدحسین سعیدیان، مهدی غلام نژاد، حبیب صداقت، محمدحسن موحدی، مجتبی محمدبیگی، حبیب الله پوراحمدی، امین پویا، محمدرضا پورزرگری، مهدی عادلی، ولی الله پوراحمدی، سعید پرویزی، حسین کرمی، دکتر سعید رحمانی، سیدمحمد لاجوردی و محمد برخورداری برخی از چهره‌هایی هستند که در این محفل نورانی حضور خواهند داشت.
انتهای پیام/
پنجشنبه ۲۸ ارديبهشت ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۴۰
کد مطلب: 438719
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *