۰

مراسم بزرگ دعای عرفه در «مرز خسروی» برگزار شد+ تصاویر

خیل عاشقان حسینی که با پای پیاده به «مرز خسروی» نزدیکترین نقطه ایران اسلامی به کربلای معلی سفر کرده اند، مراسم معنوی دعای عرفه را در نقطه صفر مرزی برپا کردند.
مراسم بزرگ دعای عرفه در «مرز خسروی» برگزار شد+ تصاویر
به گزارش سرویس مذهبي تفتان ما، مراسم روح بخش و معنوی دعای عرفه با حضور خیل عاشقان حسینی و در دمای بالای ۵۰ درجه سانتی گراد در نقطه صفر مرزی استان کرمانشاه برگزار شد.
دعای روز عرفه
برخی از عاشقان حسینی از روزها قبل پای پیاده به مقصد مرز خسروی که نزدیکترین نقطه ایران اسلامی به کربلای معلی است، سفر کردند تا در این مراسم پرشکوه و معنوی حضور پیدا کنند.
جمعیت کثیر حاضر در این مراسم با اقامه نماز ظهر روز عرفه به استقبال قرائت دعای معنوی این روز رفتند.
دعای روز عرفه
از روزها قبل تمهیداتی از سوی برخی از دستگاه‌های ذیربط و نهادهای مردمی چون ایستگاه های صلواتی و مراکز توزیع آب برای برگزاری این مراسم پر فیض اندیشیده شده است.
همچنین برای رفاه حال شرکت کنندگان در این مراسم باشکوه مراکز درمانی سیار و آمبولانس هایی جهت ارائه خدمات به حاضرین در مرز خسروی تامین و مستقر شده است.
دعای روز عرفه
یکی دیگر از باشکوه ترین دعاهای عرفه  در ارتفاعات بازی دراز استان در حال برگزاری است و عاشقان حسینی در جوار شهدای یادمان بازی دراز دعای عرفه را قرائت می کنند.
مراسم پر فیض و معنوی دعای عرفه همزمان با مرز خسروی  در ۴۰ نقطه دیگر استان کرمانشاه  از جمله یادمانهای عملیاتی و مزار شهدا در حال برگزاری است.
دعای روز عرفه
 
دعای روز عرفه
 
شنبه ۱۱ شهريور ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۳۲
کد مطلب: 441124
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *