۰

عسکری: نتیجه تکواندو در باکو رضایت بخش بود/ نظم و انضباط حاکم در اردوها موفقیت ‌را رقم زد

سرمربی تیم ملی تکواندو حاضر در بازی‌های کشورهای اسلامی گفت: بچه‌های ما خیلی پرتلاش و منظم در اردوهای تیم ملی حضور داشتند و نشان دادند که هرجا نظم و انضباط حاکم باشد، قطعاً نتیجه‌ هم رضایت‌بخش خواهد بود.
عسکری: نتیجه تکواندو در باکو رضایت بخش بود/ نظم و انضباط حاکم در اردوها موفقیت ‌را رقم زد
به گزارش سرویس ورزشي تفتان ما،در مورد نتایجی که تکواندوکاران در بازی‌های اسلامی کسب کردند، گفت: خدا را شکر من از نتایج کسب شده در بازی‌های کشورهای اسلامی راضی هستم. برای اینکه چند اتفاق خوب در باکو برای تکواندوی ایران رخ داد. بالاخره بعد از این همه مدت که انتقاد می‌شد چرا فقط از یک تیم در مسابقات مختلف استفاده می‌شود ما توانستیم با یک تیم کاملاً جوان راهی بازی‌های کشورهای اسلامی شویم. به هر حال شرایطی پیش آمد که بچه‌های جوان در مسابقات رسمی هم شرکت کردند، این اتفاق خوبی بود که برای تکواندوی ایران رخ داد.
وی در ادامه صحبت‌های خود اظهارداشت: تکواندو در باکو نشان داد که پتانسیل بسیار خوبی و پشتوانه خوبی را دارد. تکواندو می‌تواند در آینده حرف‌های زیادی برای گفتن داشته باشد.
سرمربی تیم ملی تکواندو حاضر در بازی‌های کشورهای اسلامی در ادامه صحبت‌های خود، عنوان کرد: بچه‌هایی که در بازی‌های کشورهای اسلامی حضور پیدا کردند بچه‌های خیلی جوانی بودند که از دل لیگ بیرون آمده بودند. با توجه به اینکه خیلی از آنها حتی سابقه قهرمانی کشور را نداشتند در طول 2 ماه که در اردو حضور داشتند واقعاً مردانه و پرتلاش ظاهر شدند و در مسابقات سنگینی شرکت کردند. با توجه به اینکه مسابقات جهانی در پیش است تیم‌های حاضر در باکو با نفرات اصلی و در واقع با قهرمانان المپیک و جوانان خود در این مسابقات حضور پیدا کرده بودند.
عسکری در پایان صحبت‌های خود خاطرنشان کرد: کسب 7 مدال از 8 وزن و حضور 5 نماینده ایران در فینال مسابقات برای ما اتفاق خوبی بود. اگر حتی یکسری از اتفاقات که در باکو رخ داد اتفاق نمی‌افتاد رنگ مدال‌های ما از این بهتر می‌توانست باشد اما در مجموع من از عملکرد تیم راضی هستم. بچه‌های ما خیلی پرتلاش و منظم در اردوها حضور داشتند و نشان دادند که هرجا نظم و انضباط حاکم باشد قطعاً نتیجه‌ هم رضایت‌بخش خواهد بود. به هر حال این شرایط باعث شد تکواندو در باکو موفق شود.
انتهای پیام/
چهارشنبه ۱۰ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۱:۵۲
کد مطلب: 439217
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *