۰

درخواست وزیر ورزش از افتخاری برای بررسی شکست سنگین استقلال مقابل العین

وزیر ورزش به مدیر عامل استقلال تاکید کرد علت حذف تیم استقلال از لیگ قهرمانان آسیا با وجود موفقیت های زیاد در دو فصل اخیر لیگ برتر و شکست تیم های مطرح آسیایی، بررسی عمیق و آسیب شناسی شود.
درخواست وزیر ورزش از افتخاری برای بررسی شکست سنگین استقلال مقابل العین
 
به گزارش سرویس ورزشي تفتان ما،
سیدرضا افتخاری مدیرعامل باشگاه استقلال با حضور در وزارت ورزش و جوانان با سلطانی فر دیدار و گفت‌و‌گو کرد.
در این دیدار که دو ساعت به طول انجامید سلطانی فر با اشاره به موفقیت های متعدد باشگاه استقلال با حضور جوانانش و به رغم محدودیت بین المللی در جذب بازیکن،از مدیر عامل استقلال خواست حذف این تیم از لیگ قهرمانان آسیا را به طور جد بررسی و آسیب شناسی کند.
وزیر ورزش و جوانان گفت:مقام سومی سال گذشته و مقام دومی لیگ برتر امسال، پیروزی در داربی ، شکست التعاون عربستان در مرحله گروهی و حذف السد قطر با وجود همه ستارگانش در مرحله حذفی لیگ قهرمانان آسیا موفقیت های ارزنده تیم استقلال بوده است و چرا باید علیرغم شکست العین در یک هشتم نهایی این رقابتها در تهران ، در بازی برگشت در امارات با آن نتیجه دور از انتظار حذف شود؟
در ادامه این نشست افتخاری مدیر عامل استقلال گزارش کاملی از اقدامات و فعالیت های صورت گرفته در دوران مدیریت خود شامل تعیین تکلیف پرونده های گذشته در فیفا، پیگیری مطالبات بازیکنان، وضعیت بدهی های مالیاتی باقیمانده از گذشته، توسعه و تقویت تیم های پایه استقلال، آماده سازی و بازسازی ورزشگاه امام رضا (ع) و کمپ استقلال با همکاری بخش خصوصی ارائه کرد.
از دیگر موضوعات مطرح شده در این نشست، برنامه های جاری باشگاه برای فصل آینده، همکاری بیشتر با سامانه 3090،جذب بازیکنان جدید و موثر، استفاده از امکانات و منابع بخش خصوصی برای درآمد پایدار و عدم وابستگی به بودجه دولتی و ترمیم هیات مدیره تا پایان خردادماه بود.
سلطانی فر در پایان این نشست از افتخاری خواست در فصل جدید نقاط ضعف را برطرف کند و رضایت هواداران را که برای ما بسیار مهم است، بیش از گذشته بدست آورد
وزیر ورزش و جوانان همچنین از اینکه باشگاه استقلال توانست برای اولین بار هشتاد مطالبات بازیکنان و کادر فنی و حقوق کارکنان را پرداخت کند و مدیرعامل باشگاه نیز بدهی برای استقلال ایجاد نکرده است، تشکر کرد.
به گزارش خبرگزاری فارس، این خبر در حالی در رسانه منتسب به وزارت ورزش منتشر شده که نشست فوق روز 5شنبه هفته گذشته برگزار شده و روز گذشته سایت باشگاه استقلال در گزارشی به این جلسه پرداخت و اشاره‌ای به درخواست وزیر ورزش از افتخاری برای رسیدگی به علت شکست سنگین استقلال نداشته است! نکته عجیب‌تر این است که در این جلسه اشاره ‌ای به حضور منصوریان به همراه افتخاری در جلسه با وزیر ورزش و جوانان نشده در حالی که سیدرضا افتخاری امروز در گفت‌و‌گویی اعلام کرده که به همراه منصوریان به دیدار وزیر ورزش رفته است.از سوی دیگر اظهار نظر وزیر ورزش مبنی بر اینکه افتخاری و منصوریان با قدرذت به کارشان ادامه بدهند باعث انتقاد برخی از رسانه‌ها شده که چرا وزیر ورزش و جوانان در امور فنی و داخلی یک باشگاه به صورت مستقیم ورود کرده و شاید به این دلیل است که سایت وزارت ورزش امروز چنین مطلبی را روی خروجی خود قرار داده است!
انتهای پیام/
شنبه ۲۰ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۰۰
کد مطلب: 439519
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *