۰

دروغ بزرگ وزارت بهداشتی‌ها/ کاسبی قدرت و محبوبیت با سو استفاده از بیماری کودک دوساله+عکس و فیلم

در حالی که هموطنان و خیران برای درمان عماد دوساله بیش از 16 میلیون تومان کمک به حساب مادر این کودک واریز کرده‌اند؛ وزارت بهداشتی ها این موضوع را دروغ میدانند و این را شیادی قلم داد کردند و عنوان می کنند تنها این وزارت بهداشت بود که کمک کرده است!
دروغ بزرگ وزارت بهداشتی‌ها/ کاسبی قدرت و محبوبیت با سو استفاده از بیماری کودک دوساله+عکس و فیلم
به گزارش سرویس بهداشت و سلامت تفتان ما،در حالی که پس از منتشر شدن اخبار بیماری کودک دوساله‌ای که از حادثه تروریستی مجلس نجات پیدا کرده بود  با انتشار گزارشی و ارائه شرح حالی از وضعیت بیماری نوزاد، برای کمک به بهبود بیماری وی از مردم و خیرین درخواست کرد تا کمک‌های نقدی خود را به دست این خانواده برسانند.
این در حالی است که تنها در روز اول بیش از 500 تماس با خبرگزاری گرفته شد و خیران بیش از 16 میلیون تومان به طور مستقیم به حساب مادر این کودک بیمار واریز کردند.
وزارت بهداشت: جمع کردن کمک شیادی است ! تنها وزارت بهداشت کمک کرده است
اما پس از آنکه خبر تشکر خانواده عماد از خیرین و کمک های آنها منتشر شد وزارت بهداشت در اقدامی عجیب و  غیر اخلاقی اقدام به انتشار مطلبی در خبرگزاری ایسنا کرد که در آن جمع آوری این کمک‌ها را شیادی کلاهبرداری خواند و گفت که هیچ کمکی به این خانواده چه نقدی و چه غیر نقدی نشده است.
عباس زارع نژاد مدیر روابط عمومی وزارت بهداشت در گفت‌وگو با ایسنا و با تاکید بر رایگان بودن هزینه‌های درمانی عماد گفت: گویا برخی افراد شماره حساب هایی برای کمک اعلام کرده‌اند اما مردم مراقب باشند که به دام شیادان نیفتند.
 

عباس زارع نژاد در مورد آخرین وضعیت درمانی "عماد" گفت: تیم پزشکی پیگیر کارهای درمانی اوست. در حال حاضر هم منتظر هستیم که پاسخ آزمایش ها مشخص شود.
مشاور وزیر بهداشت اضافه کرد: باز هم تاکید می کنم که تمام هزینه های درمانی عماد را وزارت بهداشت به عهده دارد و خانواده او هیچ هزینه‌ای نخواهد داد؛ البته برای تأمین هزینه‌های معیشتی با کمک نماینده گرگان پیگیریهایی صورت گرفته است ولی کمک خیرین حتما راهگشاست ولی از نظر درمانی هیچ هزینه ای به دوش خانواده این کودک نیست.

عباس زارع نژاد مشاور وزیر بهداشت و مدیر روابط عمومی وزارت خانه
 
وی اضافه کرد: گویا برخی افراد شماره حساب هایی را اعلام کرده اند تا کمک هزینه درمان عماد را جمع آوری کنند اما با توجه به اینکه تمام هزینه های درمانی به عهده وزارت بهداشت است، مردم باید مراقب باشند که به عنوان انجام کار خیر در دام شیادان نیفتند ضمن اینکه در صحبتی که امروز با مادر بیمار داشتم ایشان تاکید میکردند که غیر از کمک وزارت بهداشت تا کنون کمکی نقدی یا غیر نقدی به این خانواده نشده است.
وقتی رو سیاهی به ذغال می‌ماند
این صحبت‌های زارع نژاد در حالی صورت گرفته است که پرینت حساب مادر این نوزاد و اظهارات وی نشان می‌دهد که هموطنان همیشه در صحنه و خیر دست به دست هم داده بودند تا خارج از پیچیدگی های عریض و طویل اداری و مرسوم در بیمارستان‌های دولتی، به این کودک بیمار کمک کنند و در روند درمان وی سهیم باشند.
حال یک سوال؛ آیا این رفتار خودخواهانه و تبلیغاتی از سوی دولتی‌ها و اینکه بگویند تنها ما برای یک کودک دوساله کمک فراهم کردیم و مردم هیچ سهمی نداشته‌اند، کاسبی شهرت از یک بیمار نیست؟ و آیا این اقدام مردم و خیران را نسبت به اینگونه اعمال خیر بد بین نمی‌کند؟
البته بلافاصله پس از پخش این گزارش و رو شدن مستندات آن، وزارت بهداشت در گزارش دیگری حرفهای خود را پس گرفت و سعی کرد به نوعی حفظ آبرو کند و حال سعی دارند تا با سیاسی جلوه دادن آن به نوعی آبروی رفته را برگردانند؛ هرچند مردم ایران فهیم تر از آنند که بازی اینگونه رفتار را بخورند.
 
  اظهارات روز گذشته مادر عماد  
البته این تکذیب ها و دروغ بستن ها جای تعجب نداشت، چراکه روابط عمومی وزارت بهداشت در پرونده کاری خود از این دست موارد بسیار دارد و در بین اهالی رسانه به این شیوه شناخته شده و مشهور است.
از معروفترین و جالبترین تکذیبیه‌های مدیر روابط عمومی وزارت بهداشت می‌توان به تکذیب توهین وزیر بهداشت به فرماندار بدره اشاره کرد. این تکذیب وی نیز در حالی انجام شد که فلیم و مستندات این توهین در تمام رسانه‌ها و فضای مجازی منتشر شده بود.
پنجشنبه ۲۵ خرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۱۱
کد مطلب: 439644
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *