۰

بی باک: بگویند برو، دشمن فدراسیون نمی شوم/ پدر بازیکن هر چه لایق خودش بود، به من گفت

نشست خبری کادرفنی تیم‌های ملی تکواندو مردان و بانوان کشورمان در حضور کادرفنی مردان و بانوان برگزار شد.
بی باک: بگویند برو، دشمن فدراسیون نمی شوم/ پدر بازیکن هر چه لایق خودش بود، به من گفت
به گزارش سرویس ورزشي تفتان ما،نشست خبری کادرفنی تیم های ملی بانوان و مردان تکواندو کشورمان امروز چهارشنبه (14 تیرماه) از ساعت 10 تا 12 به منظور بررسی عملکرد تیم‌های ملی در بیست و سومین دوره مسابقات قهرمانی جهان با حضور اصحاب رسانه در سالن کنفرانس خانه تکواندو برگزار شد.
بیست و سومین دوره مسابقات قهرمانی جهان 2017 به مدت یک هفته در "موجو" کره‌جنوبی برگزار و تیم ملی تکواندوی کشورمان عنوان سومی این دوره از رقابت ها را در جدول رده بندی امتیازی کسب کرد. در واقع تیم ملی تکواندوی ایران که سال 2015 عنوان قهرمانی مسابقات جهانی را کسب کرده بود، در این دوره از رقابت‌ها با ناکامی روبرو شد و علاوه بر از دست دادن عنوان قهرمانی در سکوی سوم مسابقات قرار گرفت. همچنین در بخش زنان کیمیا علیزاده توانست بار دیگر در این میدان تاریخ ساز شده و نخستین مدال نقره تاریخ تکواندو بانوان در مسابقات جهانی را کسب کند.
البته در این نشست خبری محمدپولادگر رئیس فدراسیون تکواندو حضور نداشت و فقط کادر فنی با حضور در این نشست خبری جوابگوی اصحاب رسانه بود.
در ابتدای این نشست احسنی فروز، دبیر فدراسیون تکواندو گفت: امروز قرار است در مورد مسائل روز تکواندو صحبت کنیم. در این چند روز گذشته تحلیل‌ها و صحبت‌های متفاوتی را درباره مسابقات جهانی تکواندو شاهد بودیم. خوشحالیم که انتظارات از تکواندو در حدی بالا رفته است که مردم و کارشناسان جز قهرمانی جهان از این رشته چیز دیگری نمی‌خواهند؛ این بسیار خوب است. دهه شصت تکواندو ورزش شناخته شده‌ای در ایران نبود و به عنوان کاراته کره‌ای شناخته می‌شد، اما در سال‌های اخیر همواره جزء مدال‌آوران بوده است.
حسنی‌فروز در ادامه صحبت‌های خود خاطرنشان کرد: برای موفقیت تکواندو همه خانواده تکواندو هر کسی به میزان سهم خود تلاش کرده تا تکواندوی ایران به عناوین مختلفی برسد. ما 8 رکورد و 8 افتخار را در عرصه ورزش‌های کشور به نام خود ثبت کردیم. فدراسیون تکواندو سالهای پیاپی بر اثر ارزیابی وزارت ورزش، فدراسیون اول کشور انتخاب شده یا جزو فدراسیون‌های اول بوده است. همه این موفقیت‌ها حاصل تلاش اعضای خانواده تکواندو است و باعث شده حالا انتظار‌ها از این ورزش بالاتر برود.
وی در ادامه افزود: مسئولان فدراسیون تکواندو همیشه تلاش کرده‌اند تا بهترین نتیجه کسب شود.  به هر حال اگر یک روز قهرمانی کسب شود تضمینی وجود ندارد که همواره قهرمانی تکرار شود. در سابقه ورزشی هم این اتفاق نخواهد افتاد. هیچ کسی در دنیا بیکار ننشسته و همه در حال کار و فعالیت هستند. همه تلاش می‌کنند تا در این میدان سنگین نتیجه کسب کنند.
 
بی باک: دکتر هادی پور را احیا کرد
در ادامه مهدی بی باک سرمربی تیم ملی تکواندو صحبت کرد و گفت: ابتدا باید بگویم که در بین 183 کشور توانستیم 46 امتیاز و عنوان سومی جهان را کسب کنیم. فکر می‌کنم در بدترین حالت می‌توانستیم نایب قهرمان جهان شویم، اما اتفاقاتی در مسابقات رخ داد که باعث شد باز هم در طول این 19 سال روی سکو قرار بگیریم. من قبل از هر چیزی می‌خواهم در مورد تک تک بچه‌ها توضیح دهم.
سرمربی تیم ملی در مورد آرمین هادی‌پور گفت: هادی‌پور بعد از 4 مسابقه خوب حریفان خود را شکست داد و پس از بازی سنگین مقابل تایلند به مصاف حریف کره‌‌ای خود رفت. او سه دوره طلای جهان را کسب کرده بود و در ادامه برای رسیدن به فینال با نماینده ایتالیا بازی کرده بود اما هادی‌پور با تایلند بازی کرد که یک دیدار بسیار سنگینی بود. آرمین بدون استراحت وارد زمین شد و این اتفاق در فینال تأثیر زیادی داشت. مسعود حجی‌زواره با توجه به اتفاقی که در مقابل بازی مصر برای او رخ داد در حق او کم‌ لطفی کردند. او یکی از روزهای خوب خود را سپری می‌کرد. اگر امتیاز کسب شد پر از خطا بود. مسعود 8 امتیاز از حریف خود پیش افتاده بود و با توجه به اتفاقی که برای او رخ داد، بی‌هوش شد. پزشک مسابقات آمد و او را احیا کرد و خدا را شکر او حالا در بین ما است. برخی‌ها گفتند که او تمارض کرده او 3.5 ساعت حافظه کوتاه‌مدت خود را از دست داده بود. پزشک نامه داد که او نمی‌تواند در مسابقات بعدی بازی کند اگر مسعود بازی می‌کرد، طلا می‌گرفت و ما نایب قهرمان بودیم.
بی‌باک در مورد یعقوبی گفت: در حق او کم‌لطفی کردند. او بازی سنگینی با بلژیک داشت و بعد از آن بلافاصله وارد زمین شد و به مصاف حریف خود رفت. حریف یعقوبی سه مدال طلا را کسب کرده بود. او با آن همه خستگی توانست بازی نزدیکی انجام دهد. فرزاد عاشورزاده هم سه بازی را با اقتدار برد و مقابل حریف روسی تا 30 ثانیه آخر جلو بود. بازیکن اشتباه می‌کند. او 8 ماه داخل زمین نبود در یونان هم به خاطر اینکه نماینده رژیم اشغالگر قدس حریف او بود بازی نکرد. اما مسابقات او در کره جنوبی خوب بود. سجاد مردانی بعد از دو برد مسابقات را به قهرمانی المپیک واگذار کرد او خیلی زحمت کشید و تا جایی که توان داشت، تلاش کرد. سعید رجبی دور نخست حریف خود را شکست داد و مقابل روسیه به دلیل کمبود تجربه بازی را واگذار کرد. میرهاشم حسینی جوان خوشنام و خوش قد و بالای تیم ملی است، در روزی که همه چیز به ضرر ایران بود توانست با قدرت پیروز شود. 
چهارشنبه ۱۴ تير ۱۳۹۶ ساعت ۱۵:۲۳
کد مطلب: 439951
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *