۰

رایزنی باشگاه استقلال برای گرفتن مجوز استفاده از بازیکنان جدید/ سازمان لیگ و کمیته انضباطی مستندات آبی‌ها را قبول می‌کنند؟

باشگاه استقلال امروز برای حل شدن مشکل استفاده از بازیکنان جدید خود برای هفته دوم نامه‌ای را با مستندات به سازمان لیگ ارجاع داد.
رایزنی باشگاه استقلال برای گرفتن مجوز استفاده از بازیکنان جدید/ سازمان لیگ و کمیته انضباطی مستندات آبی‌ها را قبول می‌کنند؟
به گزارش سرویس ورزشي تفتان ما،استقلال از جمله تیم هایی است که از سوی کمیته تعیین وضعیت بازیکنان به عنوان یک باشگاه بدهکار باید تکلیف طلبکاران خود را مشخص می کرد. این تیم هفته گذشته درحالی از بازیکنان جدید خود استفاده کرد که سازمان لیگ فقط برای هفته اول بازی ها مجوز بازی بازیکنان جدید تیم را صادر کرد و به باشگاه استقلال تذکر داده شد تا قبل از شروع هفته دوم تکلیف طلبکاران خود را مشخص کند.
در همین زمینه پندار توفیقی معاون باشگاه  استقلال عنوان کرد: امروز در نامه ای با ارائه مستندات در خصوص پرداخت 30 درصد از بدهی به طلبکاران به سازمان لیگ مراجعه کردم و این نامه را در اختیار آقای بهاروند قرار دادم تا سازمان لیگ هم نامه ما با مستندات را به کمیته انضباطی بدهد سپس کمیته انضباطی با دیدن مستندات ما درخواست صدور مجوز برای استفاده از بازیکنان جدید استقلال را به آقای ساکت به عنوان سرپرست دبیرکلی فدراسیون فوتبال بدهد. 
وی افزود: من فکر می کردم میزان پرداختی ما به طلبکاران یک میلیارد و 200 میلیون تومان است اما امروز که به باشگاه رفتم و از قسمت مالی اعداد دقیق را پرسیدم متوجه شدم که 2 میلیارد و 200 میلیون تومان از بدهی ها را پرداخت کرده ایم و طبق قانون اگر باشگاه استقلال از مجموع بدهی های خود که 6 میلیارد و 200 میلیون تومان است 10 درصد آن را پرداخت کرده باشد می تواند مجوز بگیرد و در واقع با مبلغی که ما به طلبکارانی که حکم کمیته انضباطی دارند پرداخت کرده ایم 30 درصد بدهی های خود را داده ایم. ما این مستندات را در اختیار سازمان لیگ داده ایم و مراحل بعدی هم انجام می شود و به امید خدا مشکلی برای حل شدن مجوز بازیکنان نداریم. 
انتهای پیام/
دوشنبه ۹ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۲۸
کد مطلب: 440481
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *