۰

تعیین دبیران 10 کمیته انجمن روزنامه نگاران مسلمان

سخنگوی انجمن روزنامه نگاران مسلمان از تعیین دبیران 10 کمیته هیئت مدیره انجمن روزنامه نگاران مسلمان خبر داد.
تعیین دبیران 10 کمیته انجمن روزنامه نگاران مسلمان
به گزارش سرویس اجتماعي  تفتان ما،علی اکبر روح نواز در تشریح آخرین جلسه هیات مدیره انجمن روزنامه‌نگاران مسلمان که عصر روز گذشته (دوشنبه) برگزار شد گفت: در این جلسه گزینه‌های پیشنهادی برای انتخاب مسئولان کمیته هیئت مدیره انجمن مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
وی تصریح کرد: با تائید اعضای هیئت مدیره، حسن کربلایی به عنوان دبیر کمیته استانها، حبیب الله ترکاشوند به عنوان دبیر کمیته سیاسی، پژمان کریمی به عنوان دبیر کمیته فرهنگی – هنری، مهدی شکیبایی به عنوان دبیر کمیته‌های بین الملل و تشکیلات، علی قلهکی به عنوان دبیر کمیته فضای مجازی، مسعود بصیری به عنوان دبیر کمیته صنفی –رفاهی، اعظم ناصری به عنوان دبیر کمیته زنان، محمد عمرانی به عنوان دبیر کمیته محیط زیست و قرائتی به عنوان دبیر کمیته آموزش و پژوهش انتخاب شدند.
وی افزود: همچنین با نظر هیئت مدیره، رضا طالب و حامد جعفرنژاد به عنوان مسئولین باشگاه فیلم و عکس این انجمن انتخاب شدند.
بنا به گفته روح نواز در خصوص کمیته حقوقی و معاضدت قضایی نیز پس از بررسی گزینه‌های پیشنهادی، انتخاب دبیر کمیته به جلسات بعدی موکول شد.
سخنگوی انجمن روزنامه نگاران مسلمان خاطرنشان کرد که با نظر هیئت مدیره، علی اکبر روح نواز مسئول تطبیق اساسنامه جدید مصوب مجمع عمومی اخیر انجمن با اساسنامه موجود به منظور ارائه از سوی هیئت مدیره به کمیسیون ماده 10 احزاب وزارت کشور و تائید آن در این کمیسیون تعیین شد.
بنا به گفته این عضو هیئت مدیره در این جلسه گزارشی از روند تشکیل کمیته استانی و تهیه آیین‌نامه آن ارائه شد.
روح نواز همچینن گفت که در ابتدای این جلسه، آخرین تحولات داخلی کشور از قبیل مسایل مربوط به برجام و مسایل منطقه‌ای از جمله موضوعات مربوط به سوریه و عراق مورد بحث و تبادل نظر اعضای هیئت مدیره قرار گرفت.
انتهای پیام/
سه شنبه ۱۱ مهر ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۵۲
کد مطلب: 441569
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *