۰

مردم سیستان و بلوچستان مرزداران قدیمی ایران اسلامی هستند

رئیس ستادکل نیروهای مسلح با اشاره به اینکه سیستان و بلوچستان همواره مورد طمع دشمنان بوده، گفت: مردم شریف این استان مرزداران قدیمی ایران اسلامی بوده‌اند.
مردم سیستان و بلوچستان مرزداران قدیمی ایران اسلامی هستند
به گزارش سرویس سيستان و بلوچستان تفتان ما،پیش ازظهر امروز سرلشکر محمد باقری در جلسه ستادکل نیروهای مسلح که در ستاد انتظامی سیستان و بلوچستان برگزار شد، ضمن تبریک میلاد حضرت علی بن موسی الرضا(ع) و دهه کرامت اظهار کرد: لازم می دانم از تلاش های تک تک شما مدیران و فرماندهان ، سربازان و همه عزیزانی که در امنیت استان فعالیت می کنند و امنیت را برای استان به ارمغان آورده اند تشکر و قدردانی کنم.
رئیس ستادکل نیروهای مسلح با اشاره به شرایط خاص زمانی و مکانی کشور افزود: در شرایطی هستیم که دشمنان احساس شکست و عقب ماندگی دارند و تلاش دارند به امنیت کشور و مردم لطمه وارد کنند و منطقه سیستان و بلوچستان به لحاظ موقعیت خاص و دوری از مرکز و جفرافیای طولانی و تنوعات قومی و قبیله ای همیشه مورد تهدید و طمع دشمنان بوده است.
این مقام ارشد نظامی تصریح کرد: مردم شریف استان با همه کاستی ها و معیشت جزء مرزداران قدیمی ایران بزرگ، متدین و مردمی هستند که پای نظام و رهبری ایستاده اند و حامی این مردم و نیروی انتظامی و مرزبانی هستند که با تلاش های شبانه روزی امنیت استان را ثابت و پایدار کرده اند.
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح اظهار داشت: واقعیت این است که کشور ما چه به لحاظ طبیعی و چه به لحاظ انسانی دارای امتیازات خدا دادی است و با برنامه ریزی خوب و دقیق خواهیم توانست کشور را به سمت و سوی پیشرفت و توسعه ببریم و مسئولان باید با تمام توان پشتیبان ولایت فقیه باشند و تلاش کنند.
سرلشکر باقری، ستاد کل نیروهای مسلح را یک ستاد و نهاد سیاستگذاردانست و بیان کرد: ما بر اساس رهنمود های مقام معظم رهبری و طراحی های کلان کشور نیروهای مسلح را اداره می کنیم و بسیاری از مسائل و معضلات مطرح شده از سوی مسئولان استانی را مورد توجه و بررسی قرار داده تا در حد امکان در حل مشکلات به یاری شما بشتابیم .
این مقام ارشد نظامی یکی از مسائل و مشکلات را آموزش کارکنان انتظامی و مرزبانی دانست و گفت: آموزش یکی از مسائلی است که در درون نیروی انتظامی قابل حل است و باید از جهت کیفیت آموزش ، توانایی و قدرت فرماندهی و بهره وری نیروی انسانی بهتر باشیم و آموزش افراد را در آموزشگاه ها با جدیت و اهتمام بیشتری انجام دهیم.
سرلشکر باقری تصریح کرد: یک فرمانده خوب و مدیر مقتدر، باید به امکانات درون سازمان و موجودی خود تکیه کند و به حل مشکلات بپردازد و با استفاده از ظرفیت ها و استعداد ها ماموریت های محوله را به درستی انجام دهد.
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح ماموریت تخصصی در این سرزمین خاص و عملیاتی را نیازمند نیروهای انسانی باثبات دانست و افزود: نوع ماموریت های نیروی انسانی و مرزبانی با آموزش های تخصصی متناسب با ماموریت ها و عملیاتی های منطقه تربیت و آماده شوند و این ثبات نیز وجود داشته باشد.
سرلشکر باقری در پایان خاطرنشان کرد: دوستان ما در انتظامی و مرزبانی باید مطمئن باشند که اینجانب در ستاد کل نیروهای مسلح و در شرف یابی خدمت مقام معظم رهبری دائما پیگیر مسائل و مشکلات منطقه جنوب شرق و استان سیستان و بلوچستان هستیم.
در ادامه این جلسه سردار حسین رحیمی فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان اساسی ترین راهبرد انتظامی استان را اجرای فرمان فرمانده معظم کل قوا خواند.
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان افزود: ما سعی کردیم در اقدامات خود، فرامین مقام معظم راهبری را به عنوان محور برنامه ها قرار دهیم و از سوی دیگر با تعامل، همدلی، وحدت و برادری با همه دستگاه ها ماموریت ها را انجام دهیم.
این مقام ارشد انتظامی توجه به مدیریت جهادی را از دیگر راهبرد های مهم نیروی انتظامی استان خواند و بیان داشت: با توجه به رویکرد جهادی و استفاده از اقدامات آفندی وقوع جرایم را کاهش و میزان کشفیات را افزایش دهیم و نیروی انتظامی در استان، نیرویی آفندی و توانمند است.
سردار رحیمی، انسان محوری در درون سازمان و مردم محوری و جامعه محوری در برون سازمان را راهبرد های اجرایی پلیس خواند و گفت: با گسترش این رویکرد در مجموعه نیروی انتظامی ، ضمن افزایش میزان عملکرد نیروی انتظامی، مشارکت و همکاری مردم با نیروی انتظامی ارتقاء یافته است.
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان با اشاره به توجه ویژه به اشراف اطلاعاتی در اجرای ماموریت ها، گفت: رویکرد ما در اجرای ماموریت ها، توجه 90 درصدی بر کار اطلاعاتی و 10 درصدی بر حوزه عملیات می باشد.
این مقام ارشد انتظامی در ادامه گفت: توجه به صیانت کارکنان یکی دیگر از موضوعات مهم می باشد و در طول سه سال گذشته هر سال میزان تخلفات کارکنان کمتر شد.
سردار رحیمی در حوزه اقدامات پیشگیری بیان داشت:کاهش حداکثری بین وقوع و کشف جرایم در حوزه پیشگیری و تمرکز به کشف جرایم و دستگیری مجرمان از دیگر اقدامات نیروی انتظامی استان بوده به گونه ای که ما توانسته ام کشف 51 درصدی جرایم را به بالای 90 درصد ارتقاء و میزان کشفیات مواد مخدر را از 41 تن به 122 تن برسانیم.

انتهای پیام/
دوشنبه ۹ مرداد ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۳۱
کد مطلب: 440483
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *