۰

تارتار: بازی فردا برای ما خیلی مهم است/ ظلم یکسان عدل محسوب می‌شود

سرمربی تیم فوتبال پارس جنوبی گفت: بازی با سپیدرود خیلی برای ما مهم است.
تارتار: بازی فردا برای ما خیلی مهم است/ ظلم یکسان عدل محسوب می‌شود
به گزارش سرویس ورزشي تفتان ما،مهدی تارتار در نشست خبری پیش از بازی با سپیدرود رشت گفت:  فردا می‌خواهیم به پیروزی برسیم. بازی فردا برای ما خیلی اهمیت دارد. خوشبختانه محروم نداریم اما علی دشتی را برای بازی فردا در اختیار نداریم و او مصدوم است.
وی افزود: باید از هواداران بخواهم که فردا ورزشگاه را پر کنند و خیلی وقت بود که در خارج از خانه بازی کرده‌ایم و دلمان برای آنها تنگ شده و به حمایت آنها نیز نیاز بیشتری داریم.
وی در مورد اینکه چرا بازیکنان پارس جنوبی به تیم ملی دعوت نشده‌اند، گفت:  بعد از بازی فردا در این مورد صحبت می‌‌کنم و در مورد اینکه چرا بازیکنان‌مان به تیم ملی دعوت نمی‌شوند حرف خواهم زد خودم شخصا باید با کادر فنی تیم ملی صحبت کنم زیرا این مسئله جای سؤال دارد.
سرمربی پارس جنوبی در مورد اینکه تعطیلی و وقفه لیگ به ضرر تیم شما می‌شود یا نه، گفت: بارها به این سؤال جواب داده‌ام از توقف لیگ همه تیم‌ها متضرر می‌شوند. بنابراین ظلم یکسان هم عدل محسوب می‌شود. 
سرمربی پارس جنوبی در مورد اینکه امید فینک زیاد پنالتی خراب می‌کند، عنوان کرد: ما تمرین پنالتی می‌کنیم و پنالتی‌زن تیم هم مشخص است و همه چیز با تمرین کردن درست می‌شود.
وی افزود: به مردم شهر بابت حضور در لیگ برتر تبریک می‌گویم و خدمت مردم این شهر ارادت دارم اما ما فردا به دنبال پیروزی هستیم.
انتهای پیام/
پنجشنبه ۱۱ آبان ۱۳۹۶ ساعت ۰۹:۵۶
کد مطلب: 442211
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *