۰

اسدی: تعطیلی تمرین در نتیجه بازی با پرسپولیس اثر ندارد!/ کمالوند تضمین لازم را گرفت

کاپیتان تیم فوتبال صنعت نفت‌، گفت: تیم ما در کوران بازی‌ها است، دو بازی قبلی هم با فاصله کمی برگزار شد به همین دلیل تعطیلی تمرین تاثیری در نتیجه بازی نمی‌گذارد.
اسدی: تعطیلی تمرین در نتیجه بازی با پرسپولیس اثر ندارد!/ کمالوند تضمین لازم را گرفت
به گزارش سرویس ورزشي تفتان ما،در مورد شکسته شدن اعتصاب بازیکنان صنعت نفت و حضور اعضای تیم در تهران،‌گفت: قبل از بازی استقلال خوزستان مدیرعامل باشگاه صحبت‌هایی را مبنی بر این که بعد از بازی زمان پرداخت مالی را مشخص خواهند کرد انجام داد اما هیچ صحبتی با ما نشد و بازیکنان تصمیم گرفتند در اعتراض به عملی نشدن قول مسئولان تیم در تمرین حاضر نشوند. پیش از این مشکلات زیاد رسانه‌ای نشده بود. با صحبت‌هایی که کمالوند با مدیریت و هیأت مدیره  انجام دادند یکی دو روز زمان برد تا تکلیف مسائل مالی روشن شود. نیم فصل لیگ برتر فرا  رسیده و بازیکنان هنوز درصدی که مدنظرشان بوده را دریافت نکردند. وعده‌هایی داده شده که کمالوند متقاعد شده که بعد از بازی تیم را شارژ مالی خواهند کرد. کمالوند هم با بازیکنان صحبت کرد و ما قانع شدیم تا کار را ادامه دهیم.
* وعده و وعیدها از یکی دوبار خیلی بیشتر بوده است
وی در پاسخ به این سوال که قبل از این هم مسئولان تیم چند بار قول دادند تا مشکل مالی را حل کنند، اظهار داشت: از یکی دو بار خیلی بیشتر بود. متاسفانه کم لطفی شده، چرا که بازیکنان از زمان شروع کار تمام تلاش خود را کردند اما دریافتی‌ها درست نبوده است. به نیم فصل رسیدیم و از چیزی که عرف پرداخت قرارداد است عقب هستیم. برخی از بازیکنان از سال قبل هم طلب دارند. وقتی شرایط به این شکل رقم خورد باید به فراز کمالوند اطلاع می‌دادیم که شرایط به این منوال است. بحث مالی برای تیمی که خوب نتیجه می‌گیرد بسیار مهم است. خدا را شکر این بحث مالی تاثیری در کار ما نداشت و مقابل استقلال خوزستان به پیروزی رسیدیم. مدیرعامل قبل از بازی گفته بود زمان پرداختی به تیم را بعد از بازی مشخص می‌کنند اما این اتفاق نیفتاد و تمرین تعطیل شد تا اینکه بعد از صحبت‌های کمالوند وعده وعید جدیدی گرفتیم.
* به کمالوند تضمین لازم داده شده است
کاپیتان صنعت نفت در مورد این آیا تا قبل از بازی جام حذفی به باشگاه فرصت دادند تا پول بازیکنان را پرداخت کنند، گفت:‌ خود باشگاه قول داده تا پرداختی داشته باشد. به کمالوند برای انجام این کار تضمین دادند. کمالوند با بازیکنان هم صبحت کرد و خواست کارمان را انجام دهیم و باشگاه را موظف کرده که پول اعضای تیم پرداخت شود.
* به دنبال تعطیل کردن تیم نیستیم
اسدی در مورد اینکه آیا ممکن است تیم به خاطر عدم دریافت پول قبل از بازی جام حذفی مقابل پرسپولیس بار دیگر اعتصاب کند، عنوان کرد: ما به دنبال این نیستیم که تیم تعطیل شود و این مشکلات به وجود بیاید. بازیکنان حق خود را می‌خواهند. همانطور که بازیکنان به تعهد خود عمل می‌کنند باشگاه هم باید به تعهداتش در قبال بازیکنان عمل کنند. ما قول رتبه تک رقمی را داده بودیم که تا این لحظه این اتفاق افتاده است. باشگاه باید وارد عمل شود و به تعهدات خود عمل کند. پولمان را به طور کامل نگرفتیم. البته باشگاه هم مصر هست تا پول بازیکنان پرداخت شود. حتی اعضای هیأت مدیره در صحبتی که با کمالوند داشتند اعلام کردند بعد از این بازی بحث مالی درست خواهد شد.
* تعطیلی تمرین در نتیجه بازی با پرسپولیس تاثیر ندارد
وی در مورد اینکه آیا تعطیلی تمرین در نتیجه بازی با پرسپولیس تاثیر دارد، گفت: خیر. تیم ما در کوران بازی‌ها است. دو بازی قبلی هم با فاصله کمی برگزار شد و این اتفاق تاثیر زیادی نمی‌گذارد. بعد از بازی یک روز هم وزنه زدیم و بازیکنان آمادگی خوبی دارند.
* پرسپولیس در حال حاضر بهترین تیم ایران است
کاپیتان تراکتورسازی در مورد شرایط پرسپولیس، عنوان کرد: بازی بسیار سختی داریم. پرسپولیس الان صدرنشین لیگ برتر است. آنها بهترین تیم ایران هستند. صنعت نفت در چهار بازی اخیر نشان داده در حد یک مدعی نتیجه گرفته است. به دنبال پیروزی هستیم. تیم ما روند رو به رشدی داشته است. با صبحت‌هایی که کمالوند انجام داده و آنالیزی که نسبت به پرسپولیس داشته بتوانیم عملکرد خوبی ارائه کنیم و نتیجه لازم را کسب کنیم.
انتهای پیام/
يکشنبه ۱۹ آذر ۱۳۹۶ ساعت ۱۴:۱۲
کد مطلب: 450903
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *