۰
رئیس سازمان جمعیت هلال احمر؛

در راستای کمک به دانش آموزان مناطق کوهستانی و سردسیر انجام شد/اهدای 50ثوب کاپشن و لباس گرم توسط هلال احمر خاش به دانش آموزان نیازمند

هاشم زهی گفت: با توجه به وجود دانش آموزان کم بضاعت و نیازمند در سطح شهرستان و حاشیه و قرارگرفتن در منطقه سردسیر از لحاظ جغرافیایی هلال احمر با همکاری وکمک خیرین اقدام به توزیع لباس گرم در مناطق شناسایی شده کرد
در راستای کمک به دانش آموزان مناطق کوهستانی و سردسیر انجام شد/اهدای 50ثوب کاپشن و لباس گرم توسط هلال احمر خاش به دانش آموزان نیازمند
به گزارش پایگاه خبری تفتان ما، جلال هاشمزهی رئیس سازمان جمعیت هلال احمر در گفتگو با خبرنگار تفتان ما،گفت:این سازمان باکمک موسسه خیریه مهرورزان اقدام به تهیه لباس گرم  و کاپشن به ارزش 200 میلیون ریال   برای دانش آموزان مناطق سردسیر و نیازمند کرد.

وی بیان کرد: بر اساس اساسنامه این جمعیت مهمترین رسالت این سازمان که در بخش اول اهداف چهارگانه نیز آمده تسکین آلام بشری است و سازمان در تحقق این مهم از هیچ تلاشی فروگذار نمیکند.

رئیس سازمان جمعیت هلال احمر خاش اظهارکرد: این تعداد کاپشن و لباس گرم در میان دانش آموزان کمتربرخوردار و نیازمند منطقه تفتان توزیع شد که ارزش هر ثوب کاپشن 4 میلیون ریال است.

هاشمزهی گفت: یکی از ویژگی های اجرا و انجام اقدامات داوطلبانه و بشردوستانه از سوی داوطلبان هلال احمر تقویت چشمگیر حس نوع دوستی و کمک به همنوعان است.

وی در پایان کمک به نیازمندان و کاستن آلام انسانی را زیباترین جلو از جلوهای انسانی و حیاتبخش  دانست و از کمک و دستگیری از نیازمندان به امری زیبا و انسانی یادکرد.

انتهای پیام/
يکشنبه ۱۱ دی ۱۴۰۱ ساعت ۱۹:۵۹
کد مطلب: 452418
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *