۰
‌محرومیت‌هایی که در سایه جهاد رنگ می‌بازد؛

ویزیت رایگان ۱۰ هزار نفر توسط ۲۷۳ تیم عمومی و تخصصی بسیج جامعه پزشکی

رئیس بسیج جامعه پزشکی سپاه سلمان از ویزیت رایگان بیش از ۱۰ هزار نفر در یازده ماه اخیر سال توسط ۲۷۳ تیم عمومی و تخصصی پزشکی در استان خبر داد.
ویزیت رایگان ۱۰ هزار نفر توسط ۲۷۳ تیم عمومی و تخصصی بسیج جامعه پزشکی
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی تفتان ما؛فاطمه کمیلی در گفتگو با خبرنگار عصرهامون با بیان اینکه خدمت بی‌منت در راستای حمایت و حفاظت از سلامت جامعه توسط بسیجیان جامعه پزشکی سیستان و بلوچستان باقوت در دستور کار است، بیان کرد‎: در یازده ماه اخیر با اعزام ۲۷۳ تیم عمومی و تخصصی به مناطق محروم و دورافتاده استان ۱۰ هزار و ۲۱۱ نفر ویزیت رایگان شده و از داروی رایگان بهره‌مند شدند. ‏‎

وی افزود: با اعزام ۱۹۸ تیم بینایی‌سنجی به نقاط مختلف استان هزار و ۶۲۸ نفر از خدمات رایگان در حوزه چشم‌پزشکی بهره‌مند شده و ویزیت شدند. ‏‎

این مقام مسئول ادامه داد: در این مدت نیز ۷۸ تیم آموزشی و هفت تیم نظارتی به مناطق مختلف اعزام و ‏اقدام به ارائه خدمات به مردم کردند. ‏

وی گفت: با برپایی ۹۳ ایستگاه سلامت نیز هزار و ۳۰۳ بیمار از خدمات مختلف نظیر چکاپ فشار و قند خون نیز بهره‌مند شدند.

کمیلی اظهار کرد: گسترش عدالت در ‏سلامت یکی از دستاوردهای انقلاب اسلامی به شمار می‌رود، در این ‏زمینه بسیج جامعه پزشکی در صحنه‌ها و موقعیت‌های مختلف در راستای ‏کاهش آلام مردم ورود کرده تا ‏مرهمی بر درمان بیماری آنان باشند‎.

وی با بیان اینکه بسیج جامعه پزشکی برای حفظ سلامت جامعه در هر عرصه‌ای حضور مؤثر دارد، اضافه ‏کرد: اهدای خون ۱۳۶ نفر، اعزام تیم آموزشی به نقاط مختلف مبنی بر آموزش پروتکل‌های بهداشتی و فاصله‌گذاری اجتماعی در راستای جلوگیری از انتشار ویروس کرونا و سه هزار و ۴۱۷ ماسک ‏اهدایی از دیگر اقداماتی به ‏شمار می‌رود که توسط بسیجیان به‌صورت مداوم در حال انجام است‎.

رئیس بسیج جامعه پزشکی سپاه سلمان در بخش دیگر سخنان خود اظهار کرد: با اعزام ۶۱ تیم دندانپزشکی نیز ۹۳۹ نفر از خدمات دندانپزشکی بهره‌مند شدند که از این میزان ۶۰ نفر ترمیم، ۷۷۰ نفر کشیدن دندان و ۷۴ نفر نیز جرم‌گیری انجام دادند.

کمیلی گفت: در تداوم رزمایش کمک‌های مؤمنانه نیز ۲۱۸ بسته معیشتی به ارزش ۶۰۸ میلیون ریال بین نیازمندان در اقصی‌نقاط مختلف توزیع شد.

انتهای خبر/
پنجشنبه ۴ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۱۲:۴۷
کد مطلب: 452643
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *