۰

بازسازی دو مجتمع آموزشی در مناطق محروم زاهدان آغاز شد

معاون اقتصادی و مردم یاری قرارگاه منطقه‌ای قدس از آغاز بازسازی، ترمیم و ساخت مدرسه عمار یاسر و گسترش فضای آموزشی در منطقه لار پایین زاهدان خبر داد.
بازسازی دو مجتمع آموزشی در مناطق محروم زاهدان آغاز شد
به گزارش سرویس سيستان و بلوچستان تفتان ما، شهرام اسکندری امروز در گفت وگو با خبرنگار در زاهدان اظهار داشت: طی بازدیدی که از منطقه لار پایین شهرستان زاهدان به عمل آمد با توجه به شرایط نامساعد مدرسه عمار یاسر در این منطقه، اقدامات لازم برای بازسازی این مدرسه آغاز شد.
وی از توزیع لوازم التحریر بین دانش آموزان مدرسه عمار یاسر خبر داد و گفت: در حاشیه بازدید نیز تعدادی لوازم التحریر بین دانش آموزان این مدرسه توزیع شد.
اسکندری با تاکید بر توسعه فضاهای آموزشی در این منطقه نیز گفت: اقدامات لازم در خصوص افزایش فضای آموزشی و همچنین احداث سرویس بهداشتی در این منطقه نیز صورت گرفته است.
معاون اقتصادی و مردم یاری قرارگاه منطقه‌ای قدس از ایجاد چند چشمه سرویس بهداشتی برای مدرسه توحیدیه در منطقه لار بالا نیز خبر داد و گفت: یک باب نانوایی در منطقه شیرآباد زاهدان راه‌اندازی و در حال بهره‌برداری است.
وی در ادامه از مزرعه شتر مرغ طایفه اربابی که در سال 93 افتتاح شده است بازدید کرد.
*راه‌اندازی سایت اطلاع رسانی معاونت اقتصادی قرار گاه منطقه‌ای قدس
اسکندری از راه اندازی سایت اطلاع رسانی اخبار معاونت اقتصادی و مردم یاری قرارگاه منطقه‌ای قدس خبر داد و گفت: با هدف اطلاع رسانی اقدامات و برنامه‌های این معاونت، سایت اطلاع رسانی فعالیت‌ها و برنامه‌های این حوزه راه اندازی شده و تمامی عملکرد و فعالیت‌های این معاونت در راستای محرومیت زدایی و مردم یاری در این سایت قابل مشاهده است.
وی گفت: علاقمندان می توانند با مراجعه به سایت http://kavehfarm.ir/ در جریان آخرین فعالیت‌های معاونت اقتصادی و مردم یاری قرارگاه قدس قرار گیرند.
انتهای پیام/ فارس
يکشنبه ۲۹ آذر ۱۳۹۴ ساعت ۱۱:۱۰
کد مطلب: 422652
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *