۰
استاندار سیستان و بلوچستان:

ظرفیت‌ها با کار، انسجام و نگاه توحیدی به فعلیت می‌رسد/ اتحاد و برادری موجب پیشرفت و توسعه سیستان و بلوچستان می‌شود/ مدیران دقت کنند فضای مجازی آن‌ها را مدیریت نکند

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: همه مردم استان با اتحاد و برادری کمک کنند تا در حوزه‌های مختلف شاهد پیشرفت و توسعه استان باشیم.
ظرفیت‌ها با کار، انسجام و نگاه توحیدی به فعلیت می‌رسد/ اتحاد و برادری موجب پیشرفت و توسعه سیستان و بلوچستان می‌شود/ مدیران دقت کنند فضای مجازی آن‌ها را مدیریت نکند
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی تفتان مابه نقل ازعصرهامون، محمد کرمی، استاندار سیستان و بلوچستان در آئین اختتامیه جشنواره مطبوعات استان با اشاره به اینکه این خطه دارای ظرفیت و پتانسیل‌های فراوانی است و باید با تلاش و در کنار هم بودن با بهره‌گیری از این ثروت‌های خدادادی محرومیت‌ها را رفع کنیم، بیان کرد: خبرنگار در تببین ظرفیت‌های استان و حرکت به سمت پیشرفت نقش اثرگذاری دارند، قلم آنان به اجرای پروژه‌ها کمک می‌کند.

وی با بیان اینکه با نگاه توحیدی وارد میدان شده و کار را جلو می‌بریم، گفت: نگاه توحیدی می‌تواند عاملی برای پیشرفت در حوزه‌های اقتصادی، اجتماعی، فرهنگی و... باشد، وقتی نگاه مسئولان توحیدی باشد و گزارشی که می‌دهند با کف میدان متفاوت نباشد، وقتی انسان می‌داند هر کاری که انجام می‌دهد خدا از نهان و آشکار آن خبر دارد، این نگاه در بخش‌های خدماتی به مردم هم اثرگذار است.

استاندار استان ادامه داد: کسانی که در حوزه مطبوعات کار و تلاش می‌کنند نقش اساسی در فرهنگ‌سازی جامعه دارند، اگر این نقش را به خوبی ایفا کنند تأثیر خود را خواهد گذاشت.

وی با بیان اینکه پیشنهاد با انتقاد فرق دارد، و اصلاح کار سخت اما ایراد گرفتن آسان است، گفت: برای توسعه و پیشرفت استان‌امید به مردم خیلی مهم است، یکی از کار‌هایی که اصحاب رسانه باید انجام و آن را تقویت کنند فرهنگ کار است، فرهنگ کار در استان آسیب دیده، این در حالیست که سیستان وبلوچستان ظرفیت‌ها دارد نباید منتظر ماند دیگران بیایند برای ما کار انجام دهند باید همه با انسجام و وحدت در میدان باشند چرا که وحدت، انسجام و برادری برکت می‌آورد.

کرمی با بیان اینکه مهارت محوری و پژوهش محوری یکی از راهبرد‌های مهم برای نسل آینده است، اظهار کرد: توجه به آموزش و پرورش بسیار مهم است و مهارت‌آموزی دانش‌آموزان باید یکی از برنامه‌ها باشد، در این زمینه دانش‌آموزان نخبه طرح‌هایی ارائه دادند این طرح‌ها در پارک علم و فناوری مطرح و مورد استقبال قرار گرفته است.

وی با بیان اینکه در بخش تجارت شاهد رونق صادرات و واردات با کشور افغانستان، پاکستان و کشور‌های دیگر از طریق دریای عمان هستیم، گفت: در عرصه کشاورزی، شیلات، واردات دام و صنابع و معادن ظرفیت‌های فراوانی داریم که برای پیشرفت در این حوزه‌ها اقدامات درخشانی در دستور کار قرار دارد، این‌ها نیازمند هم افزایی و انسجام است.

انتهای خبر/
پنجشنبه ۴ اسفند ۱۴۰۱ ساعت ۱۸:۰۱
کد مطلب: 452646
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *