۰
مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس سیستان و بلوچستان:

سیستان و بلوچستان در تعداد کلاس‌های تحویلی سال ۱۴۰۱ رتبه اول را داراست

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس سیستان و بلوچستان از رتبه اول استان در شاخص کلاس‌های تحویلی سال ۱۴۰۱ به تعداد ۱۷۲۱ کلاس درس خبر داد.
سیستان و بلوچستان در تعداد کلاس‌های تحویلی سال ۱۴۰۱ رتبه اول را داراست
به گزارش پایگاه خبری تفتان ما به نقل از عصرهامون، میثم لک‌زایی، بیان کرد: با تخصیص به‌موقع اعتبارات دولتی و مشارکت گسترده خیرین نیک‌اندیش تا پایان سال قبل تعداد  هزار و ۷۲۱ کلاس درس در اختیار دانش‌آموزان شهرستان‌ها و مناطق مختلف استان قرار گرفت.

وی با بیان اولویت‌های سال جدید این اداره کل در خصوص توسعه فضاهای آموزشی، پرورشی و تربیت‌بدنی، افزود: در حال حاضر نیز تعداد ۱۸۸۳ کلاس درس در دست‌ساخت داريم و امیدواریم با بهره‌گیری از همه توان و مقدورات این رقم تا پایان سال نیز افزایش یابد.

مدیرکل نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس استان از دیگر اقدامات محقق شده در سال ۱۴۰۱ را استقرار سیستم‌های سرمایشی و گرمایشی استاندارد در مدارس عنوان کرد و ادامه داد: از حیث توزیع دستگاه‌هایی مثل اسپیلت و کولرگازی و پیاده نمودن سیستم حرارتی موتورخانه‌ها نیز گستره فعالیت در قیاس با سال‌های ماضی توسعه همه‌جانبه‌ای به خود گرفت.

وی به اجرای طرح شهید عجمیان (بهسازی و شاداب‌سازی مدارس با مشارکت گروه‌های جهادی و خیریه) اشاره کرد و بیان کرد: مجموعه نوسازی مدارس استان سعی کرده و خواهد کرد با تأمین برخی امکانات و نیازمندی‌های طرح یادشده در مسیر اجرای مطلوب آن نقش‌آفرینی کرده و با همدلی و مشارکت گروه‌های جهادی گام‌های مؤثری برداریم.

لک‌زایی خاطرنشان کرد: همچنان و با اعتقاد راسخ به دنبال کاری جهادی و بی‌وقفه برای بهره‌مندی دانش‌آموزان و فرهنگیان عزیز از امکانات و بدیهیات لازم برای تحقق و توسعه عدالت آموزشی و تأمین تجهیزات در راستای تکمیل بهینه فرایند یاددهی یادگیری خواهیم بود.

 
انتهای خبر/
پنجشنبه ۱۰ فروردين ۱۴۰۲ ساعت ۰۹:۴۴
کد مطلب: 452818
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *