۰
تا پایان دهه فجر محقق می‌شود؛

افزوده‌شدن ۵۶۹ کلاس درس به فضای آموزشی سیستان و بلوچستان

در آستانه چهل و پنجمین بهار پیروزی انقلاب اسلامی ۵۶۹ کلاس درس جدید به دانش‌آموزان سیستان و بلوچستان اهدا می‌شود.
به گزارش پایگاه خبری تفتان ما، میثم لک‌زایی  با اشاره به نگاه ویژه دولت سیزدهم به امر مدرسه‌سازی در سیستان و بلوچستان بیان کرد: بیش از ۴ هزار کلاس درس در دو سال کاری این دولت در استان ساخته شده است.
 
مدیرکل نوسازی مدارس استان ادامه داد: همچنین در چهل  پنجمین بهار پیروزی انقلاب اسلامی ۵۶۹ کلاس درس جدید را دولت به دانش‌آموزان این استان هدیه خواهد داد.
 
لک‌زایی افزود: این تعداد کلاس درس  در قالب ۱۵۵ پروژه با زیربنای ۶۳ هزار و ۵۷۹ مترمربع در سیستان و بلوچستان به بهره‌برداری می‌رسد که بیشترین فضای تحویلی را بین استان‌های کشور به خود اختصاص داده است.
 
مدیرکل نوسازی مدارس استان تصریح کرد: این فضاهای آموزشی و تربیتی هدیه دولت سیزدهم و خیرین به فرزندان سرزمین نخل و آفتاب است که به‌این‌ترتیب تعداد کلاس‌های درس بهره‌برداری شده استان سیستان و بلوچستان در طول فعالیت دولت مردمی به ۴ هزار و  ۳۰۰ کلاس می‌رسد.
 
گفتنی است، سازمان نوسازی مدارس کشور در دولت سیزدهم با رویکرد فعال‌نمودن گروه‌های جهادی و مردمی و توجه ویژه به جایگاه خیرین تعداد ۶ هزار و ۷۵۶ فضای آموزشی و پرورشی به استعداد ۳۱ هزار و ۸۷۷ کلاس درس به دانش‌آموزان اهدا کرده است.

انتهای خبر/

 
جمعه ۱۳ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۰۷:۴۵
کد مطلب: 453731
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *