۰
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه سلمان:

حامیان انقلاب مردم هستند

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه سلمان گفت:حامیان انقلاب ااسلامی ایران مردم هستند.
حامیان انقلاب مردم هستند
حجت الاسلام والمسلمین علی اکبرپور  ضمن تبریک‌ به ملت ایران برای حماسه‌سازی‌هایی که در طول عمر انقلاب داشته‌اند، بیان کرد : از ابتدای عمر انقلاب تاکنون هر بار ما شاهد فتنه‌انگیزی‌ها و تفرقه‌افکنی‌های مختلف دشمن بوده‌ایم که با هوشیاری و بصیرت ملت با شکست مواجه شده اند.


مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه سلمان با برشمردن فتنه‌های مختلف دشمنعنوان کرد: در طول عمر انقلاب شاهد خلق برگ‌های زرین مختلفی از ملت ایران بوده‌ایم که بارزترین و زرین‌ترین آن ۸ سال دفاع مقدس است و پس از مقابله با ترورهایی که در کوچه به کوچه از هر قشر و طیفی بوده و این مقابله با منافقین یکی از بصیرت‌های مشهود ملت ایران است.

وی اظهار کرد : مردم با شرکت در انتخابات یکی از گام‌های مهم تاریخ را برداشته و رای ما امانتی از جانب الهی است چرا که این رای سرنوشت‌ساز بوده و با انتخاب اصلح آیت‌الله‌العظمی امام خامنه‌ای(مدظله، العالی) توانستند ناخدایی برای جامعه ایران و جهان اسلامی انتخاب کنند.

نماینده ولی فقیه در سپاه استان افزود: فتنه ۸۸ دشمن با ۱۰ سال برنامه‌ریزی، ۸ ماه آسایش و امنیت مردم را به مخاطره انداخته و در نهایت ۹ دی ملت ایران تیر نهایی را شلیک و بر چشم فتنه‌گران و دشمنان ایران فرود آمد.

وی فتنه ۱۴۰۱ را یکی دیگر از آخرین تلاش دشمن خواند و گفت: حامیان انقلاب مردم هستند، مردمی که خود این انقلاب را تاسیس و خود ضامن دوام آن می‌باشند.

حجت الاسلام والمسلمین اکبرپور از مردم ایران به‌ویژه مردم خاش در شناسایی فتنه ۱۴۰۱ تشکر کرد و گفت: در فتنه ۱۴۰۱ شناسایی و جدا کردن صف مردم ولایتمدار از دشمن و فتنه‌گران خود یکی از مهم‌ترین اقدامات بصیرتی مردم شهرستان بود.

لازم به ذکر است: در پایان این مراسم قطعنامه میثاق ملت با ولایت و محکومیت رژیم صهیونیستی در حمله به مردم مظلوم غزه قرائت شد.

انتهای خبر/
 
يکشنبه ۱۰ دی ۱۴۰۲ ساعت ۱۱:۱۷
کد مطلب: 453627
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *