۰
سرپرست اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان سیستان و بلوچستان خبر داد:

برگزاری نمایشگاه مدرسه انقلاب در ۳۰۰ مدرسه سیستان و بلوچستان

سرپرست اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان سیستان و بلوچستان گفت: به مناسبت فرارسیدن ایام‌الله دهه مبارک فجر، نمایشگاه مدرسه انقلاب در ۳۰۰ مدرسه سطح استان برگزار می‌شود.
برگزاری نمایشگاه مدرسه انقلاب در ۳۰۰ مدرسه سیستان و بلوچستان
به گزارش پایگاه خبری  «تفتان ما» ،ابوالقاسم زابلی جزینک در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری «عصرهامون» بیان کرد: نمایشگاه «مدرسه انقلاب» یکی از محوری‌ترین برنامه‌های اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان است که با بهره‌گیری از عنصر روایتگری دانش‌آموزان باهدف انجام فریضه جهاد تبیین و توانمندسازی نوجوانان در بیش از ۲۰ هزار مدرسه در سطح کشور برگزار می‌شود.

وی افزود: یکی از ویژگی‌های بارز این نمایشگاه، نقش‌آفرینی دانش‌آموزان از مرحله تحقیق و پژوهش تا برپایی غرفه‌ها و روایتگری است که هیچ یک از مسئولین، مدیران و معاونین مدارس دخل و تصرفی در این زمینه ندارند.

سرپرست اتحادیه انجمن‌های اسلامی دانش‌آموزان استان تصریح کرد: خوشبختانه دوازدهمین دوره این نمایشگاه در استان سیستان و بلوچستان نیز باهمت و پشتکار دانش‌آموزان اتحادیه انجمن‌های اسلامی در بیش از ۳۰۰ مدرسه برپا خواهد شد.

این مسئول گفت: موضوعات اصلی نمایشگاه حول محور گذشته، حال و آینده انقلاب اسلامی و موضوعات روز منطقه و جهان همچون محور مقاومت، مبارزه با استکبار و نظم جدید جهانی پیش‌بینی شده است.

شایان‌ذکر است این نمایشگاه از ۱۲ تا ۳۰ بهمن‌ماه سال جاری برپا خواهد شد.

انتهای خبر/
سه شنبه ۱۰ بهمن ۱۴۰۲ ساعت ۱۳:۰۰
کد مطلب: 453714
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *