۰

تهیه و بازنگری طرح هادی ۱۰ روستای خاش

مدیر بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خاش با تشریح عملکرد یکساله این نهاد، به مناسبت دهه بنیاد مسکن گفت: در این مدت، کار تهیه و بازنگری طرح هادی ۱۰ روستای این شهرستان انجام شده است.
تهیه و بازنگری طرح هادی ۱۰ روستای خاش
عبیدالرحمان جنگی زهیدر گفتگو با خبرنگار تفتان ما، بیان کرد: تعداد ۱۲۴ قطعه زمین طرح نهضت ملی تحویل متقاضیان شده که در ۴۳ واحد کار فونداسیون و دیوار چینی انجام و سقف ۴۰ واحد زده شد و کار ۳ واحد نیز به پایان رسید.

مدیر بنیاد مسکن انقلاب خاش اظهار کرد: در مناطق روستایی خاش نیز ساخت ۲۸۵ واحد مسکن روستایی از محل طرح ویژه آغاز شد.

جنگی زهی ادامه داد: از محل اعتبارات امسال ساخت ۴۵۹ واحد در دستور کار قرار گرفت که از این تعداد ۳۴۰ مورد معرفی به بانک و ۱۸۱ مورد در مرحله عقد قراداد قرار دارند.

این مقام مسئول افزود: تفاهم نامه احداث ۶۲ واحد مسکونی ویژه مددجویان کمیته امداد و ۲۰ واحد ویژه مددجویان بهزیستی به امضا رسیده است.

وی صدور ۱۵۹ جلد سند روستایی و شهری را داشتیم که تعداد ۹۴ جلد آن مربوط به فضاهای آموزشی در قالب تفاهمنامه سه جانبه آموزش و پرورش و ثبت اسناد و بنیادمسکن بوده است.

جنگی زهی احداث ساختمان سرایداری با زیربنای ۶۰ مترمربع و اعتبار ۳ میلیارد و دویست میلیون ریال، اجرای طرح هادی در ۷ روستا با اعتبار ۱۶۰ میلیارد ریال را از دیگر اقدامات این اداره عنوان کرد.

انتهای خبر/
 
  •  
     
 
سه شنبه ۲۱ فروردين ۱۴۰۳ ساعت ۱۵:۴۵
کد مطلب: 453971
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *