۲
گام های مؤثر بخشداری در راستای خدمت رسانی به مردم؛

طرح هادی، ابزاری مهم برای توسعه مناطق روستایی است

عنایت الله ایرندگانی، بخشدار ایرندگان گفت: طرح هادی، مهمترین ابزار توسعه مناطق روستایی است.
طرح هادی، ابزاری مهم برای توسعه مناطق روستایی است
 عنایت الله ایرندگانی در گفت وگو با خبرنگار تفتان ما در راستای خدمات رسانی و اقدامات بخشداری در منطقه بیان کرد: با توجه به سیل چند ماه گذشته که خسارات جبران ناپذیری در حوزه کشاورزی وارد کرد بخشداری در راستای مرمت و باز سازی قنوات حمایت و کمک های زیادی انجام داده است.

وی افزود: در مناطق عشایری و محروم آب رسانی، لوله گذاری و اهدای تانکر و همچنین در روستاهای فاقد برق که استفاده از آب چاه سخت می باشد اقدام به اهدای پمپ خورشیدی  در راستای کمک به اهالی منطقه صورت گرفته است.

بخشدار ایرندگان اظهار کرد: در بحث فرهنگی و مدرسه سازی منطقه پیشرفت چشمگیری داشته و با کمک خیرین مدارس نو و ایمن جای گزین مدارس کپری و‌ نامناسب جهت آموزش شده اند همچنین دو مدرسه در منطقه در دست افتتاح و بهره برداری می باشد و یک مدرسه در حال ساخت که تا چند ماه آینده به اتمام خواهد رسید.

وی گفت: پروژه مهم و حائز اهمیت برای مردم منطقه اتصال جاده سرخگزی به مهرستان می باشد که در حال اتمام و بهره برداری است.

ایرندگانی با توجه به اینکه دهیاری ها تحت نظارت کامل بخشداری هستند، ادامه داد: اقدامات دهیاری ها در روستاها از جمله، باز گشایی راهای روستایی، روشنایی معابر که برای روستاییان از اهمیت زیادی برخوردار است چرا که عبور ومرور در روستا در تاریکی سخت و گاها غیر ممکن می باشد، احداث پارک بازی برای کودکان، زمین چمن برای جوانان و نوجوانان از دیگر اقدامات در روستاها می باشد.

وی به اجرای طرح هادی در روستاها  پس از چندین سال اشاره کرد و گفت: با حمایت های بخشداری این طرح در راستای رفاه حال مردم  در چندین روستا در دست اجرا و از جمله برنامه های مهم بخشداری و دهیاری ها می باشد.

این مسئول اقدام بخشداری که با کمک بنیاد مسکن برای اسفالت روستای میرقلندر با ده هزار متر مربع صورت گرفته  را بی سابقه خواند و گفت: این اقدام در راستای بهبود و ارتقای زندگی روستاییان در حوزه راه جهت تسهیل در عبور و مرور صورت گرفته است.

ایرندگانی بازگشایی راه صعب العبور روستای آل مرادی را از اقدامات مهم بخشداری برشمرد و گفت: این اقدام آرزوی دیرینه مردم منطقه بوده و بدلیل صعب العبور بودن این روستا تاکنون فاقد مدرسه بوده است که امید است پس از بازگشایی در این حوزه نیز اقدامات خوبی صورت پذیرد.

انتهای پیام/

 
پنجشنبه ۲۶ آبان ۱۴۰۱ ساعت ۰۹:۰۰
کد مطلب: 452307
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *