۰
شهردار خاش:

بازپیرایی فضای سبز شهری در خاش/نشاط و شادی در روحیه شهروندان با داشتن شهری سبز و زیبا

شهنوازی: زیباسازی بصری و فضای سبز نقش بسیار عمده ای در زیبایی چهره شهر خواهد داشت که این مهم توسط مسؤلین فضای سبز شهر در دست اقدام است
بازپیرایی فضای سبز شهری در خاش/نشاط و شادی در روحیه شهروندان با داشتن شهری سبز و زیبا
به گزارش پایگاه خبری تفتان ما، مهدی شهنوازی شهردار خاش گفت: عملیات بازپیرایی و هرس درختان در بوستان ها و میادین، رفیوژها و بلوارهای سطح شهر با هدف زیباسازی و همچنین تسهیل در عبور و مرور وسایل نقلیه توسط فضای سبز شهری شهرداری خاش در حال اجرا می باشد.

شهنوازی با توجه به اهمیت فضای سبز شهری گفت: هرس درختان و درختچه های سطح بلوارها، و بوستانهای شهر در یک برنامه زمانی مشخص در دستور کار فضای سبز قرار گرفته است.

وی افزود: این طرح به صورت محله به محله و با اولویت معابر اصلی انجام خواهد شد.
فضای سبز از میدان مشاهیر محمد آباد که در نزدیکی دانشگاه و بیمارستان می باشد تا میدان ابوعلی سینا در هر دوسمت خیابان انجام خواهد شد.

شهردار خاش اظهار کرد: هرسال همزمان با آغاز فصل پاییز و زمستان هرس و بازپیرایی شاخه های درختان بوستان ها ومعابر سطح شهر به منظور تقویت و بهبود رشد درختان و رسیدگی به فضای سبز با حذف شاخه های خشکیده، آفت زده، شکسته و مزاحم و آراستگی محیط و مناظر شهری همچنین عدم تداخل با شبکه برق شهری بمنظور جلوگیری از بروز حوادث و خطرات احتمالی در مواقع بارش انجام می شود.

شهنوازی همکاری شهروندان در فرهنگ سازی و کمک به داشتن شهری زیبا و عاری از زباله را بسیار مؤثر خواند و افزود: همکاری شهروندان در این راستا خواهد توانست در پیشرفت شهر از نظر فضای سبز و تنظیف شهری مفید واقع شود.

انتهای پیام/
سه شنبه ۶ دی ۱۴۰۱ ساعت ۰۹:۵۳
کد مطلب: 452406
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *