۰
رئیس مرکز بهداشت شهرستان های خاش و تفتان خبرداد:

۷۸ درصد جامعه هدف سرخک و سرخجه در خاش و تفتان واکسینه شدند

رئیس مرکز بهداشت شهرستان های خاش و تفتان گفت: ۷۸ درصد جامعه هدف سرخک و سرخجه در خاش و تفتان واکسینه شدند
۷۸ درصد جامعه هدف سرخک و سرخجه در خاش و تفتان واکسینه شدند
به گزارش پایگاه خبری تفتان ما،حمید آذریان بیان کرد:از ابتدای اجرای پویش واکسیناسیون تکمیلی سرخک و سرخجه و با گذشت دو هفته از آغاز طرح تاکنون ۲ هزار۷۵۰ نفر از کودکان ۶ تا ۱۲ ماه که ۷۸ درصد جامعه هدف ما را در بر می گیرند بر علیه سرخک و سرخجه واکسینه شده اند.

 رئیس مرکز بهداشت شهرستان های خاش و تفتان تصریح کرد:باتوجه به روند افزایشی بیماری سرخک طی ماه‌های اخیر، پویش واکسیناسیون تکمیلی سرخک و سرخجه به مدت ۳ هفته برای کودکان ۶ماهه تا زیر یک سال در حال اجراست.

وی اظهار کرد:والدین دارای کودک ۶ تا ۱۲ ماهه برای انجام واکسیناسیون کودکان به نزدیکترین مرکز خدمات جامع سلامت، پایگاه سلامت و خانه بهداشت جهت انجام واکسیناسیون تکمیلی سرخک و سرخجه مراجعه کنند.

آذریان با اشاره به ضرورت مشارکت حداکثری همشهریان در انجام واکسیناسیون تکمیلی سرخک وسرخجه کودکان 6 تا ۱۲ ماهه  خاطر نشان  کرد:آن درصد از افرادی که در معرض ویروس سرخک قرار می گیرند،اگر واکسینه نشوند به این بیماری مبتلا خواهند شد.

وی در پایان متذکر شد:همشهریان عزیز در صورت ناقص بودن و تاخیر در انجام واکسیناسیون کودکان در گروه زیر ۵سال و بازه سنی ۱۲تا ۵۹ ماه، نسبت به تکمیل واکسیناسیون کودکان علی الخصوص واکسن سرخک سرخجه و اوریون به نزدیکترین مرکز خدمات جامع سلامت، خانه بهداشت و پایگاه سلامت مراجعه کنند.

انتهای خبر/
سه شنبه ۷ شهريور ۱۴۰۲ ساعت ۱۶:۲۰
کد مطلب: 453210
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *