۰

تجلیل و تکریم پیشکسوتان دفاع مقدس شهرستان تفتان

آئین تجلیل و تکریم پیشکسوتان دفاع مقدس به مناسبت هفته دفاع مقدس با حضور بسیجیان و معتمدین و مسئولین شهرستان تفتان برگزارشد.
تجلیل و تکریم پیشکسوتان دفاع مقدس شهرستان تفتان
به گزارش پایگاه خبری تفتان ما،آئین تجلیل و تکریم پیشکسوتان دفاع مقدس به مناسبت هفته دفاع مقدس با حضور بسیجیان و معتمدین و مسئولین شهرستان تفتان در منزل یکی از رزمندگان دفاع مقدس در این شهرستان برگزار شد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان تفتان در این مراسم با اشاره به جایگاه والای مجاهدان راه خدا گفت: ایثار، شهادت و جهاد در راه خدا برای تشکیل تمدن اسلامی با هدف انسان سازی برای هدایت بشر در مسیر خدا و دفاع از اسلام، ویژگی رزمندگان ۸ سال دفاع مقدس و رمز ماندگاری جامعه اسلامی است.

 مهدی قویدل حیدری افزود: دشمنان اسلام و نظام در مدت عمر بابرکت انقلاب اسلامی با هر ترفندی در تلاشند تا با غبارآلود کردن و سیاه نمایی ویژگی‌های رزمندگان به مقاصد پلید خود برسند.

وی ایثار و شهادت را یک فرهنگ دانست و تصریح کرد: ملت ایران در سال‌های دفاع مقدس و در تمام برهه‌های حساس کشور از جمله جنگ ترکیبی ثابت کردند که همواره پای آرمان‌های انقلاب اسلامی و کشور خود ایستاده اند.

فرمانده ناحیه در این دیدار با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و امام شهیدان اذعان کرد: دشمنان ما با جنگ‌های ترکیبی قصد ضربه زدن به نظام انقلاب اسلامی ما دارند، اما آنان ملت ما را نشناختند.

در پایان این آیین که به مناسبت هفته دفاع مقدس بود از جانبازان، رزمندگان و ایثارگران و پیشکسوتان دفاع مقدس به وسیله لوح یادبود تقدیر و تشکر شد .


انتهای خبر/
شنبه ۱ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۱۰:۲۳
کد مطلب: 453263
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *