۰
به مناسبت هفته دفاع مقدس؛

اولین اجلاس بسیجیان در امور اداری شهرستان تفتان برگزار شد

اجلاسیه مجمع بسیج شهرستان تفتان به گزارش خبرگزاری بسیج از تفتان به مناسبت هفته دفاع مقدس تفتان و فرماندار شهرستان و اعضای شورای اداری شهرستان در محل فرمانداری برگزار شد .
اولین اجلاس بسیجیان در امور اداری شهرستان  تفتان برگزار شد
بیان کرد:به گزارش پایگاه خبری تفتان ما، مهدی قویدل  حیدری به تعریف این مجمع پرداخت و بیان کرد : مجمع بسیج تشکیل شده از 6 کارگروه پیگیاولین اجلاس بسیجیان در امور اداری شهرستان با حضور رئیس امور اقشار در سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان و فرماندهری امورات و مشکلات در سطح شهرستان که شامل کارگروه اقتصاد و کارگروه فرهنگی و کارگروه آموزش و تربیت و کارگروه سلامت و محیط زیست و کارگروه تعلیم و آموزش و کارگروه جامعه و امور زنان در این اجلاس رئیس هریک از کارگروه ها سخنانی بیان کردند .

علیرضا ریگی رئیس کارگروه اقتصاد به بیان مشکلات پرداخت و گفت : نبود صنف مناسب و کارآفرینی و مشاغل صنعتی و وجود شغل های کاذب باعث بروز معضلات شده است .

ریگی در ادامه گفت :کارشناس و مطلاعات به همراه دانشگاهیان و اساتید میتواند راه حل هایی برای این مشکل باشند.

 آرمان شهنوازی مسئول کارگروه  فرهنگی واجتماعی نیز عنوان کرد: : اقوام و مذاهب پیچیدگی را زیاد کرده است.

این نقام مسئول بیان کرد: همه دستگاه ها باید به کمک کارگروه فرهنگی بیایند و همه دستگاه ها باید به کمک کارگروه فرهنگی بیایند .

ابراهیم ریگی گوهر کوه رئیس کارگروه سلامت و محیط زیست گفت : استفاده از تجهیزات دهیاری ها در روند مشکلات تاثیر بسزایی دارد.خانم کرد رئیس جامعه زنان در این مجمع بااشاره به عدم   حمایت از زنان در حضور آنها در جامعه عنوان :کرد هیچ امتیازاتی برای منطقی ترین شغل این شهرستان که همان گلدوزی است تحقق نگرفته است.

انتهای خبر/
    
سه شنبه ۴ مهر ۱۴۰۲ ساعت ۱۷:۱۹
کد مطلب: 453279
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *