۰

احیای فرهنگ ایثار و شهادت برای مقابله با تهاجمات فرهنگی‌ دشمن

فرمانده سپاه نیمروز گفت: احیای فرهنگ ایثار و شهادت در مقابل تهاجمات فرهنگی ضروری است که همه باید به آن توجه داشته باشیم.
احیای فرهنگ ایثار و شهادت برای مقابله با تهاجمات فرهنگی‌ دشمن
به گزارش سرویس سيستان و بلوچستان تفتان ما، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی سپاه سلمان، محمدرضا نخعی در مراسم یادواره شهدای حاجی‌آباد خشداد اظهار داشت: شکی نیست که عزت امروز جامعه در گرو جانفشانی رزمندگان و شهدای ماست و اقتدار امروز نظام به واسطه خون شهداست.
وی با بیان اینکه هیچ کلمه‎ای در دنیا به اندازه شهید قداست ندارد و افتخارآمیز نیست، افزود: شهید با حضرت حق معامله می‌کند و چه معامله‎ای بهتر از معامله با خدا، شهدا در این معامله عزیزترین و گران‌بهاترین متاع خودشان را می‎دهند.
نخعی تصریح کرد: با تمام دسیسه‎ها و اینکه پیرامون کشور ما جنگ و ستیز است ما در صلح و امنیت پایدار به سر می‎بریم این خود دستاورد بزرگ انقلاب ما است.
وی با بیان اینکه دشمنان درصدد این هستند تا فرهنگ ایثار، جهاد و شهادت را با استفاده از جنگ نرم از نسل جوان ما دور کنند خاطر نشان کرد: بهترین کار در این شرایط احیاى فرهنگ ایثار و شهادت و هوشیارى جوانان در مقابل تهاجمات فرهنگى است.
فرمانده سپاه نیمروز با اشاره به جمله مقام معظم رهبری که «زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدا کمتر از شهادت نیست»؛ یادآور شد: بنابراین ترویج فرهنگ ایثار و شهادت مایه عزت و اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران است.
وی بیان کرد: شهادت بالاترین افتخار برای بندگان است که خداوند متعال آن را نثار محبان درگاه خویش می‌گرداند.
انتهای پیام/
سه شنبه ۴ اسفند ۱۳۹۴ ساعت ۰۸:۵۱
کد مطلب: 427397
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *