۰
فرماندار خاش :

صف توزیع گاز مایع خاش در هم شکسته شد

فرماندارخاش گفت: با تدابیر اتخاذ شده و مشارکت مدیران و شرکت‌های تامین و توزیع، صفوف فشرده و کیلومتری توزیع گاز درهم شکسته شده و هم اکنون شهروندان بدون دغدغه گاز مورد نیاز خود را تامین می‌کنند.
صف توزیع گاز مایع خاش در هم شکسته شد
صاحب گل صالحی در گفتگو با خبرنگار تفتان ما، بیان کرد : هم اکنون توزیع گازمایع در جایگاه‌های تامین و توزیع شفق و ایثارگران و نیز پنج پایگاه ثابت، روان شده و علاوه بر آن به صورت سیار نیز توزیع گاز وجود دارد.

فرماندار خاش  بیان کرد: در حال برنامه ریزی برای توزیع گاز در محلات هستیم که به صورت هفته ای یکبار نیازهای شهروندان تامین و در فصل سرد سال دغدغه آنان رفع شود.

وی  افزود: حدود یک‌هزار سیلندر گاز جدید از سوی شرکت شفق گاز به چرخه توزیع افزوده و در پنج نقطه ثابت توزیع گاز سازمان دهی شده و روزانه عملکرد آنان مورد پایش و ارزیابی قرار دارد.

صالحی تصریح کرد : معاون برنامه ریزی و توسعه فرمانداری به همراه مدیران ادارات دست اندرکار عملکرد شرکت های توزیع و تامین گاز را زیرنظر قرار داده‌اند و تمام تلاش ما بر این است که دست سودجویان و دلالان را از چرخه توزیع قطع کنیم و الحمدلله در کمتر از یکماه اخیر کمترین گزارش نارضایتی مردم را از این بابت داشته‌ایم.

وی ادامه داد: تقویت امور نظارتی و رفع مشکلات اطلاع رسانی را به صورت قاطع و جدی مورد تأکید قرار داده ایم و یقیناً تامین نیازهای شهروندان در اولویت است.

فرماندار خاش اظهارکرد: به مدیران و شرکت‌های موزع گاز تذکر داده‌ایم که هیچ گونه قصور و کوتاهی در قبال خدمت رسانی به شهروندان را نمی‌پذیریم و در صورت مشاهده تخلفات، برخورد شدیدی خواهیم داشت.

انتهای خبر/
 
 
 
يکشنبه ۳ دی ۱۴۰۲ ساعت ۱۴:۰۰
کد مطلب: 453612
ارسال نظر
نام شما

آدرس ايميل شما
نظر شما *